Gå til innhold

Forbaska snø.

Anbefalte innlegg

Gjest D*lilith
Skrevet

I natt kom det masse snø her,og jeg er så lei av den snøen nå.

Blir bare så frustrert,var så fint og bart her noen dager,med spl og vår,så kommer den snøen igjen,håper det går over til regn.

Fra i dag av skal jeg prøve å slanke meg,håper jeg klarer det,skal på butikken å handle sunne matvarer.

Men ikke akkuratt det beste turværet,hadde planer om å gå tur i dag også,men så kom den forbaskade snøen!!!

Gjest ViViola
Skrevet

Her ramler det også ned snø i dag, og nå hadde vi i grunnen nok... :-/

Men jeg skal ut på tur allikevel! Nå har jeg bestemt meg for å ikke la været avgjøre om det blir tur ut eller ikke. Jeg drar fram allværsjakka, har på skibuksa og noe på ører og fingre. Om jeg blir litt bløt og kald, så kan jeg jo varme meg når jeg kommer inn igjen!

Være med på tur? :-)

Gjest Shira :o)
Skrevet

Snør her også *gretten*

Gå ikke på butikken når du er sulten, det er den største tabben jeg gjør, alt mulig rart jeg putter i vogna da. Skriv handleliste og følg den.

Har du prøvd og gå tur i snøværet? Jeg har begynt med det, både regn og snø, på med klær og mp3spiller med "rask" musikk. Faktisk på slike turer i dårlig vær, får jeg ut mye grumsete følelser. Sakte men sikkert har turer ute fått meg til og klarne hodet, kjenne på følelsene, være lei meg, sint, glad, alt.

Nå får jeg ikke gått, og jeg kjenner på det at nå får jeg heller ikke klarnet hodet.

Det var knalltøft de første turene, jeg gikk ikke langt, men sakte ble det bedre, jeg følte meg bedre, var lettere og reise seg opp fra sofaen og gå ut.

Lykke til med å legge om kostholdet. Jeg spiser sunnere når jeg kommer meg i bevegelse. Sitter jeg bare her, ja da er jeg ikke så flink nei.

Skrevet

Hei:-)

Gå ut i snøværet. Blås i det, bli våt i håret og litt kald i kroppen (men kle på deg godt). Gå så langt du orker, så tusler du rett i dusjen når du kommer hjem (eller enda bedre hvis du har badekar). Det er kanskje ikke det mest behagelige mens man er der ute, men så deilig med det varme vannet etterpå:-)

Lykke til:-)

AneM1365380603
Skrevet

Kunne det nå vært enten eller, men her er det snø og regn samtidig. Jeg er så lei av dette slapset at jeg nesten ikke kan vente på våren.

Skrevet

Koste meg godt da jeg så frokost-tv i morrest. :o) Snøfokk i Oslo og skyfri himmel og sol i Trondheim. *Hehe*

Gjest fins ikke dårlig vær ....
Skrevet

Fins ikke dårlig vær, bare dårlige klær :) er visst et sitat det da.

Husk vi er kun i mars, februar og mars er snømåneder, så normalt sett er det vel i midten/slutten av april at vi kan forvente oss mer vårlig vær.

Drar på hyttetur i helgen vi, så passer oss utmerket med snøoginneogdrikkevær :)

Gjest fins ikke dårlig vær ....
Skrevet

Koste meg godt da jeg så frokost-tv i morrest. :o) Snøfokk i Oslo og skyfri himmel og sol i Trondheim. *Hehe*

Hysssjjjjjjj da ikke skriv sånt noe da !!!! :)

Skrevet

Hysssjjjjjjj da ikke skriv sånt noe da !!!! :)

*Gliser* Sola skinner fra skyfri himmel her fremdeles - herlig! Så hvorfor må jeg være inne på jobb?!

Skrevet

''Men ikke akkuratt det beste turværet,hadde planer om å gå tur i dag også,men så kom den forbaskade snøen!!!''

Du får sparke godt fra deg i snøen da, så forbrenner du litt ekstra kalorier og får ut frustrasjonen samtidig ;)

Her var det vår så det ljomet, helt til snøen lavet ned midt i påsken. Nå har vi fått væromslag, så da smelter den forhåpentligvis. Stakkars påskeliljene og tulipanene som står under snøen..... *;)*

Gjest D*lilith
Skrevet

Her ramler det også ned snø i dag, og nå hadde vi i grunnen nok... :-/

Men jeg skal ut på tur allikevel! Nå har jeg bestemt meg for å ikke la været avgjøre om det blir tur ut eller ikke. Jeg drar fram allværsjakka, har på skibuksa og noe på ører og fingre. Om jeg blir litt bløt og kald, så kan jeg jo varme meg når jeg kommer inn igjen!

Være med på tur? :-)

Ja,hadde jo vært lettere hvis jeg hadde hatt noen og gått med,har i allefall vært på butikken,kjøpte gullrøtter : )

Gjest D*lilith
Skrevet

''Men ikke akkuratt det beste turværet,hadde planer om å gå tur i dag også,men så kom den forbaskade snøen!!!''

Du får sparke godt fra deg i snøen da, så forbrenner du litt ekstra kalorier og får ut frustrasjonen samtidig ;)

Her var det vår så det ljomet, helt til snøen lavet ned midt i påsken. Nå har vi fått væromslag, så da smelter den forhåpentligvis. Stakkars påskeliljene og tulipanene som står under snøen..... *;)*

Ja,stakkars blomstene.

Gjest D*lilith
Skrevet

Fins ikke dårlig vær, bare dårlige klær :) er visst et sitat det da.

Husk vi er kun i mars, februar og mars er snømåneder, så normalt sett er det vel i midten/slutten av april at vi kan forvente oss mer vårlig vær.

Drar på hyttetur i helgen vi, så passer oss utmerket med snøoginneogdrikkevær :)

Gleder meg til slutten av april : )

Gjest D*lilith
Skrevet

Heldig du som har sol : )

Gjest D*lilith
Skrevet

Kunne det nå vært enten eller, men her er det snø og regn samtidig. Jeg er så lei av dette slapset at jeg nesten ikke kan vente på våren.

Det skal visst bli regn her senere,og da regner snøen heldigvis vekk.

Gjest D*lilith
Skrevet

Hei:-)

Gå ut i snøværet. Blås i det, bli våt i håret og litt kald i kroppen (men kle på deg godt). Gå så langt du orker, så tusler du rett i dusjen når du kommer hjem (eller enda bedre hvis du har badekar). Det er kanskje ikke det mest behagelige mens man er der ute, men så deilig med det varme vannet etterpå:-)

Lykke til:-)

Får se hva jeg orker senere,var på butikken og vasset i snø.

Gjest D*lilith
Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1206690623' post='3836220]

Snør her også *gretten*

Gå ikke på butikken når du er sulten, det er den største tabben jeg gjør, alt mulig rart jeg putter i vogna da. Skriv handleliste og følg den.

Har du prøvd og gå tur i snøværet? Jeg har begynt med det, både regn og snø, på med klær og mp3spiller med "rask" musikk. Faktisk på slike turer i dårlig vær, får jeg ut mye grumsete følelser. Sakte men sikkert har turer ute fått meg til og klarne hodet, kjenne på følelsene, være lei meg, sint, glad, alt.

Nå får jeg ikke gått, og jeg kjenner på det at nå får jeg heller ikke klarnet hodet.

Det var knalltøft de første turene, jeg gikk ikke langt, men sakte ble det bedre, jeg følte meg bedre, var lettere og reise seg opp fra sofaen og gå ut.

Lykke til med å legge om kostholdet. Jeg spiser sunnere når jeg kommer meg i bevegelse. Sitter jeg bare her, ja da er jeg ikke så flink nei.

Du er flink som går ute i all slags vær : )

Skulle ønske jeg var flinkere til det,var på butikken,kjøpte ikke noe usundt : )

Skrevet

Får se hva jeg orker senere,var på butikken og vasset i snø.

Du kommer ingen vei hvis du skal vente på å orke!

Gjest Elextra
Skrevet

Du får bare spenne på deg skiene, da, skal visst være fantastisk skiføre rundt omkring :o).

Ellers kan man glede seg over at solen nå er såpass sterk at det skal omtrent bare en soldag til for å smelte den nyankomne snøen.

Gjest D*lilith
Skrevet

Du kommer ingen vei hvis du skal vente på å orke!

Det er jo sant det da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...