Gå til innhold

Forbaska snø.

Anbefalte innlegg

Gjest D*lilith
Skrevet

Du får bare spenne på deg skiene, da, skal visst være fantastisk skiføre rundt omkring :o).

Ellers kan man glede seg over at solen nå er såpass sterk at det skal omtrent bare en soldag til for å smelte den nyankomne snøen.

Da håper jeg solen titter frem snart : )

Gjest Shira :o)
Skrevet

Du er flink som går ute i all slags vær : )

Skulle ønske jeg var flinkere til det,var på butikken,kjøpte ikke noe usundt : )

Så flink du var!

Gjest ViViola
Skrevet

Ja,hadde jo vært lettere hvis jeg hadde hatt noen og gått med,har i allefall vært på butikken,kjøpte gullrøtter : )

Jeg kom meg også ut, i snø og vind, og kom inn igjen akkurat da det skinte opp og ble sol. He-he, nå skal jeg nyte en nykokt kopp kaffe i sola på terrassen - og være stolt over egen innsats!

Det er lettere om man har noen å gå med, ja, da kan man liksom "dra hverandre i øra". Men jaggu er man stolt når man går ut på tur uten også - helt selfmade!

:-)

Gulerøtter - det er jo faktisk veldig godt! Og enda bedre er blomkål med hvitløksdip. Mmmmm!

Gjest D*lilith
Skrevet

Jeg kom meg også ut, i snø og vind, og kom inn igjen akkurat da det skinte opp og ble sol. He-he, nå skal jeg nyte en nykokt kopp kaffe i sola på terrassen - og være stolt over egen innsats!

Det er lettere om man har noen å gå med, ja, da kan man liksom "dra hverandre i øra". Men jaggu er man stolt når man går ut på tur uten også - helt selfmade!

Gulerøtter - det er jo faktisk veldig godt! Og enda bedre er blomkål med hvitløksdip. Mmmmm!

Var flink du da ja : )

Sikkert deilig med sol,du får nyte den...

Jeg tror ikke det blir noen tur på meg i dag da,men får se i morgen....er litt lat av meg tror jeg,hmf.

Gjest ViViola
Skrevet

Var flink du da ja : )

Sikkert deilig med sol,du får nyte den...

Jeg tror ikke det blir noen tur på meg i dag da,men får se i morgen....er litt lat av meg tror jeg,hmf.

Tiltakslysten må man hente i motivasjonen. Du ønsker å gå ned i vekt, og det er jo kjempemotivasjon! :-)

Det er du, og bare du, som kan bestemme deg for - og gjøre noe med - ditt eget liv. :-) Knask i vei på gulerøttene, og bestem deg for nøyaktig når du skal ut og gå en tur. Trenger jo ikke være noen maraton, akkurat, det er helsegevinst i så lite som 15 minutter også. Alt over 15 minutter er supert!

Gjest D*lilith
Skrevet

Tiltakslysten må man hente i motivasjonen. Du ønsker å gå ned i vekt, og det er jo kjempemotivasjon! :-)

Det er du, og bare du, som kan bestemme deg for - og gjøre noe med - ditt eget liv. :-) Knask i vei på gulerøttene, og bestem deg for nøyaktig når du skal ut og gå en tur. Trenger jo ikke være noen maraton, akkurat, det er helsegevinst i så lite som 15 minutter også. Alt over 15 minutter er supert!

Ja det er jo sant det da,bare jeg kan gjøre noe med det.

Får se om jeg går en liten tur i snøen.

Gjest ViViola
Skrevet

Ja det er jo sant det da,bare jeg kan gjøre noe med det.

Får se om jeg går en liten tur i snøen.

Ja! Ut og subb i snøen! Supert - do it, do it, do it! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...