Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun uff-et seg over språkutvikling og hvordan man skriver på nett, ungdommen osv. Tror det var det hun unnskyldte, seg selv altså.

Men siden du bare tror, og jeg spurte henne hva hun mente, så er vel kanskje det beste at hun forklarer det selv... Ser ikke helt sammenhengen her jeg. Det er jo ikke uhøflig å uff'e seg over at språket går i nedoverbakke...

Skrevet

Men siden du bare tror, og jeg spurte henne hva hun mente, så er vel kanskje det beste at hun forklarer det selv... Ser ikke helt sammenhengen her jeg. Det er jo ikke uhøflig å uff'e seg over at språket går i nedoverbakke...

Selvsagt kan hun svare for seg selv, men du spurte nå meg om hva jeg mente ''Hvis du mener jeg misforsto, kan du da kanskje forklare meg hva hun mente med det da?

'' Jeg oppfattet ikke at hun syntes vi var uhøflige. Det var bare det jeg ville si.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...