Bookworm Skrevet 28. mars 2008 Skrevet 28. mars 2008 Hun uff-et seg over språkutvikling og hvordan man skriver på nett, ungdommen osv. Tror det var det hun unnskyldte, seg selv altså. Men siden du bare tror, og jeg spurte henne hva hun mente, så er vel kanskje det beste at hun forklarer det selv... Ser ikke helt sammenhengen her jeg. Det er jo ikke uhøflig å uff'e seg over at språket går i nedoverbakke... 0 Siter
adelie Skrevet 28. mars 2008 Skrevet 28. mars 2008 Men siden du bare tror, og jeg spurte henne hva hun mente, så er vel kanskje det beste at hun forklarer det selv... Ser ikke helt sammenhengen her jeg. Det er jo ikke uhøflig å uff'e seg over at språket går i nedoverbakke... Selvsagt kan hun svare for seg selv, men du spurte nå meg om hva jeg mente ''Hvis du mener jeg misforsto, kan du da kanskje forklare meg hva hun mente med det da? '' Jeg oppfattet ikke at hun syntes vi var uhøflige. Det var bare det jeg ville si. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.