Gjest Facebooknerd Skrevet 28. mars 2008 Skrevet 28. mars 2008 Jeg skjønner ikke hva dette er?? Hva betyr alt dette og hva skal jeg gjøre med det og hva er liksom om å gjøre...når jeg har fått en haug med : Friends for sale invitation.. også har jeg fått en haug med: You have a Buy Your Friends request. Hva gjør jeg med dette og hva er vitsen liksom? Sikkert mange der ute som vet hva dette er?? Kom med en forklaring til ei kløne please ;-) 0 Siter
Gjest Destiny Skrevet 28. mars 2008 Skrevet 28. mars 2008 Jeg holder på med friends for sale. Kjempeartig Det første du må gjøre er å legge inn applikasjonen. Så kan du begynne å kjøpe venner (pets). For hver pet du kjøper som siden blir kjøpt av noen andre får du det du har lagt ut tilbake + noe ekstra. En pet øker i verdi for hver gang de blir kjøpt. Det samme gjelder for deg. Artig å krangle om spesielle pets og slikt Send masse invitasjoner så får du masse $$$ å kjøpe for. 0 Siter
Gjest Facebooknerd2 Skrevet 28. mars 2008 Skrevet 28. mars 2008 Du trykker på "block this application" så slipper du maset med det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.