Gå til innhold

Barnefilm på kino. Tips?

Anbefalte innlegg

Gjest kul tante
Skrevet

Jeg får tantebesøk til helge av to jenter på 11 og 13 år. Planen en av kveldene er å gå på kino, men jeg er ikke oppdatert på hva som går for barn og hva som passer deres aldersgruppe. Har noen noe tips å komme med? Vi er i Oslo.

Skrevet

Foreslår at dere ser "Spiderwick chronicles"...! Hadde kjempelyst til å se den med mine jenter, men de er dessverre for små; er 11 års grense på filmen og den er ikke dubbet til norsk... Tror den kunne vært spennende selv for ei på 13... :)

Hvis ikke så var vi og så "Horton redder en hvem" i påsken, og den var kjempebra...! Både voksne og barn storkoste seg, men det er mulig den blir for "barnslig" for sånne unge damer... ;)

Gjest kul tante
Skrevet

Foreslår at dere ser "Spiderwick chronicles"...! Hadde kjempelyst til å se den med mine jenter, men de er dessverre for små; er 11 års grense på filmen og den er ikke dubbet til norsk... Tror den kunne vært spennende selv for ei på 13... :)

Hvis ikke så var vi og så "Horton redder en hvem" i påsken, og den var kjempebra...! Både voksne og barn storkoste seg, men det er mulig den blir for "barnslig" for sånne unge damer... ;)

Takk for tips! Da blir det nok den første du nevnte.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...