Gå til innhold

Anbefalte innlegg

hidi, the scorpion
Skrevet

Tror jeg skal ta et ekstra glass vin for den tanken ja, :-)

Ha en god kveld.

I like måte, cecil1, kom tilbake til oss i morgen ;)

Klem

Skrevet

Bestill mat levert på døra og ta en runde i sengehalmen mens dere venter;-)

Skrevet

Skulle vært dumpen uti fjorden med et tungt lokk på beina :-D

Husk å ikkje legge igjen fingeravtrykket ditt verken på gubben eller lokket.

Ps! Det syns eg rett og slett var lite omtenksomt av han, eg skjønner godt du blei skuffa, men enkelte mannfolk er av og til helt i "tåkeheimen", skulle ikkje forundre meg om han er "fotballidiot" ! :-)

Kos deg leenge og godt sammen med ei veninne, og sov lenge i morra tidlig.

Gjest Shira :o)
Skrevet

Arg. Jeg hadde beint ut blitt muggen. Når du gledet deg slik!

Jeg blir generelt irritert når noe er planlagt, og plutselig er det en som ikke gidder. I allefall når man har barn og ikke bare kan gå ut døra når det passer seg selv.

Jeg stemmer for ideen at du ringer ei venninne, doller deg opp, og koser deg i kveld.

AneM1365380603
Skrevet

Etter 15 år sammen har nok romantikken falmet litt, men slike ting som å gå ut å spise sammen en sjelden gang gjør veldig godt for forholdet..... Man får en litt ekstra piff i forholdet, og hva vet som hadde vanket når man kom hjem i kveld? Men det tenker nok ikke han på.

Jeg skjønner godt at du er skuffet. Det er både leit og litt rart at han ikke ser verdien av å oppleve noe som kjærester, utenfor hjemmet.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Hva å si? Kjenner følelsen.

Håper dere allikevel får en ok kveld i lag.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Jeg skjønner godt at du er skuffet. Det er både leit og litt rart at han ikke ser verdien av å oppleve noe som kjærester, utenfor hjemmet.

Men er det ikke ofte slik da? Mannen er fornøyd - mens kvinnen savner litt kjæresteri og gjensidig oppvartning?

Skrevet

Jeg er nok den eneste i denne tråden som har forståelse for mannen din ;-) Når vi en meget sjelden gang har barnefri uten spesielle planer, ønsker jeg bare å være hjemme og nyte det "tomme" huset.

Men jeg er enig i at det er dårlig gjort av ham å bakke ut når dere egentlig hadde en avtale.

Gjest smågrønt
Skrevet

Du får lokke med litt grønt og stuede tyttebær, da kommer han nok!

Skrevet

Fyttikatta, da hadde jeg blitt sur rett og slett. Så hadde jeg reist ut på byen med ei venninne heller. For all del ikke sitt hjemme når du har barnefri!

AneM1365380603
Skrevet

Men er det ikke ofte slik da? Mannen er fornøyd - mens kvinnen savner litt kjæresteri og gjensidig oppvartning?

Det er nok noen som har det sånn, dessverre. Det er kjedelig når man ikke er enige om hvordan frikvelden skal brukes. I dette tilfellet her hadde de en avtale, og han burde gjennomføre den for hennes del. Jeg er sikker på at de ville fått det kjempekjekt. De hadde jo ikke trengt å være ute hele kvelden. Nå er hun kjempeskuffet, og det er sikkert lenge til neste frikveld. Neppe en piff for forholdet som trenger nettopp det.

Skrevet

Jeg er nok den eneste i denne tråden som har forståelse for mannen din ;-) Når vi en meget sjelden gang har barnefri uten spesielle planer, ønsker jeg bare å være hjemme og nyte det "tomme" huset.

Men jeg er enig i at det er dårlig gjort av ham å bakke ut når dere egentlig hadde en avtale.

Enig med deg.

Vi kan finne på (ofte) når vi har barnevakt pga at vi skal noe spesielt, å bare droppe det vi skal og sitte hjemme og slappe av i stedet. Nå er ungene store, men det har vi gjort hele tiden, bare ha voksentid uten noe program.

AneM1365380603
Skrevet

Jeg er egentlig enig med deg i at det er deilig å være hjemme uten unger, men disse hadde avtalt en tur ut. Så var hun jo så skuffet at jeg ble rent lei meg på hennes vegne :-/

Skrevet

Jeg er enig med deg i at det kan være like deilig å være hjemme - kanskje bedre. Og dessuten: hvis det var meg som var veldig sliten på fredag kveld etter en lang uke på jobben, og heller ville bare nyte det tomme huset, så hadde jeg satt pris på at mannen min hadde vist forståelse for det. Derfor foreslo jeg at hun heller gikk inn for å kose seg hjemme med han, heller enn å 'hevne' seg ved å dra på byen med en venninne.

Spørsmålet er jo hva som er hovedpoenget med denne kvelden - å være barnefri sammen med mannen sin, eller å ha anledning til å gå ut. Og å gå ut med en venninne på en fredagskveld kan man saktens gjøre selv om man ikke er barnefri, ved at mannen blir hjemme med barna.

Samtidig skjønner jeg at man kan bli skuffet når den ene parten ønsker å gå tilbake på noe som er avtalt, uansett hva årsaken til mannen avlysning måtte være.

Skrevet

Har du ingen andre å gå ut med enn han? Ring alle vennene dine...

Skrevet

Har lest de andre svarene nå.

Tror faktisk jeg ville valgt å bli hjemme med mannen og snakket jeg.

Brukt tiden til å lytte til hverandre og fortelle hvorfor.Hvorfor du ble skuffet over at han ikke holdt avtalen. Hvorfor han ikke holdt avtalen. Hvilke ønsker begge har for fremtiden.

Venninner kan du alltids gå på byen med ei anna helg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...