Gå til innhold

Endelig fredag...

Anbefalte innlegg

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Skal se litt på TV (nrk- de prate-programmene), snakke med min mann og drikke god rødvin.

Enn du?

Skrevet

Samme som du bortsett fra vinen og mannen din. :-)

+ dol

Gjest Angela26
Skrevet

Àh, som jeg savner à nippe til et glass ròdvin...det gàr pà cola her... Jeg har koteletter i ovnen nà, bare noe enkelt, og han er ute à leier film:-)

Har lovd han massasje i kveld, men jeg begynner à bli farlig tròtt, sà jeg fàr se ;-)

hidi, the scorpion
Skrevet

Har pyntet meg og skal ut;)

Har tenkt å kose meg masse;))))

Skrevet

Jeg skal se på tv,surfer og lese litt i den nyeste boken av Stieg Larsson mens jeg koser meg med potetgull og brus.

Mannen min spiller dataspill med andre over internett.

Skrevet

Vi har sett norske talenter og koser oss nok med en film etter nyhetene, må bare pløye gjennom kanalene å se hva som går :) Det er godt å slappe av hjemme synes jeg, min mann er pubklar, men tviler på om det blir noe.... Jeg skal snart ha meg en pærecider :)

Skrevet

Har sett Showbiz, fått ungene i seng og nå ser jeg Nytt på nytt mens jeg venter på Senkveld og doler samtidig.

Det skulle forøvrig ikke vært lov til å selge påskegodt til halv pris....

Skrevet

Har pyntet meg og skal ut;)

Har tenkt å kose meg masse;))))

Gurimalla! Så koselig. Ha det topp gøy da! :)

AneM1365380603
Skrevet

Vi har hatt pizza og sett på Norske talenter. Jeg koser meg med litt rødvin, mens mannen min dro på jobb for noen minutter siden. Jeg har ikke problemer med å være alene, så det skal bli koselig lell :)

hidi, the scorpion
Skrevet

Gurimalla! Så koselig. Ha det topp gøy da! :)

Skal jeg, vet du!

Skrevet

Jeg forgapte meg i å lage quiz på Aftenposten, og fordi jeg jo er en grundig person, bruker jeg ganske lang tid på å google frem tips til gode spørsmål, sikre riktig svar, samt finne gode alternativer til de gale svarene. ;-)

Så laget jeg taco, etter tydelig bestilling fra poden. Han spiller pc'spill mens han venter på at Senkveld skal begynne (får lov å se på det nå som han har blitt så stor*S*)

Mor koser seg med dol & rødvin, mens TV'en står på i bakgrunnen.

Husbonden var ventet hjem fra reise forlengst, men flyet hans ble kansellert og han kommer derfor med et senere fly som lander nærmere midnatt (så jeg håper barna dine holder ut, AneM*S*)

Skrevet

Se på tv, dole og kroke og være rastløs. Jeg har lyst til å gå ut, har lyst på pils.

Gjest Silver Fairy
Skrevet

Jeg forgapte meg i å lage quiz på Aftenposten, og fordi jeg jo er en grundig person, bruker jeg ganske lang tid på å google frem tips til gode spørsmål, sikre riktig svar, samt finne gode alternativer til de gale svarene. ;-)

Så laget jeg taco, etter tydelig bestilling fra poden. Han spiller pc'spill mens han venter på at Senkveld skal begynne (får lov å se på det nå som han har blitt så stor*S*)

Mor koser seg med dol & rødvin, mens TV'en står på i bakgrunnen.

Husbonden var ventet hjem fra reise forlengst, men flyet hans ble kansellert og han kommer derfor med et senere fly som lander nærmere midnatt (så jeg håper barna dine holder ut, AneM*S*)

Quiz? Hvor? :-)

Skrevet

Quiz? Hvor? :-)

Her finner du mange, mange, mange quizer!! :-)

Min har ikke blitt offentliggjort ennå, da.

Men jeg har skikkelig dilla på denne siden og tar ørten quizer der. Dessverre er det ikke alle hjemmelagede quizer som er like vellagede...;-)

http://www.aftenposten.no/quiz/

Gjest Silver Fairy
Skrevet

Her finner du mange, mange, mange quizer!! :-)

Min har ikke blitt offentliggjort ennå, da.

Men jeg har skikkelig dilla på denne siden og tar ørten quizer der. Dessverre er det ikke alle hjemmelagede quizer som er like vellagede...;-)

http://www.aftenposten.no/quiz/

Ah! Og jeg som håpte at din kvalitetsquiz var tilgjengelig! ;-) Jeg får varme opp med noen lette imens. :P

Skrevet

Her følte jeg stor trang til å google! Endte opp på 12/20 (uten googling åff cårs.)

Ja, jeg hadde langt fra klart alle selv;-) Men jeg tok dne om igjen før jeg la ut linken til deg, og selv da klarte jeg bare 18....*S* glemsk...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...