Gå til innhold

Hva het din siste kjøpte..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff...Det er faktisk så lenge siden at eg har glemt ka som var den siste...ganske flaut egentlig.

Men den siste Cd`en var enten Rolf Jacobsen "Leser egne dikt" eller Kolbein Falkeid "Utvalgte dikt".

Men av musikk var det enten Thomas Dybdahl "Science" eller Solveig Slettahjell "Pixiedust".

På tide med noe nytt, men her eg bor har de ett elendig utvalg.

Skrevet

VG-lista 1986! :o)

Kjøpte du den i 1986 også eller? *ler*

Skrevet

Jøssunavn! Vi kjøpte også den som siste cd-kjøp :) Stod å vurderte om jeg skulle kjøpe cd`n til idol Glenn. Noen som har den, og er den fin??

AneM1365380603
Skrevet

Jeg tror det var gamle hits av Modern talking. sånn til å ha i bilen.

Skrevet

Nei, for et par uker siden. :o) Den har så mange fiiiine sanger så! Bla. en av mine top-time-favoritter - Arthurs Theme fra filmen Arthur. :o))) *Ønske seg på dvd*

Skrevet

Jeg kjøper stort sett til ungene nå for tida, siste var Nasse Nøff lydbok.... :-)

Skrevet

Britney Spears "Blackout" i desember. Kjøper ikke cd'er så ofte lengre.

Skrevet

Det tror jeg må ha vært Silje Nergaards siste CD, for et års tid siden eller noe sånt. Eller Anneli Dreckers "Frolic" på omtrent samme tida.

Skrevet

eh.. tror det var i sommer, og da var det den samleplata til Trond Viggo Torgersen.. den har blitt spilt en del tusen ganger i bilen siden da, og både vi og ungene gauler med;)

Gjest Silver Fairy
Skrevet

Madrugada - Madrugada og Nightwish - Dark Passion Play

Kåre Kruttlapp
Skrevet

"ler" ps! jeg dro aldri på bluesklubb! Spare penger vetuuuuu!

Skrevet

"ler" ps! jeg dro aldri på bluesklubb! Spare penger vetuuuuu!

Har jo skjønt det etterhvert. *S*

Gjest ChiengMai
Skrevet

Den nyeste til Van Morrison. Kjøpt på iTunes Store.

hare1365380455
Skrevet

Den nye til Michael Jackson. Der er det gamle sanger og noen nye versjoner.

Skrevet

Uff...Det er faktisk så lenge siden at eg har glemt ka som var den siste...ganske flaut egentlig.

Men den siste Cd`en var enten Rolf Jacobsen "Leser egne dikt" eller Kolbein Falkeid "Utvalgte dikt".

Men av musikk var det enten Thomas Dybdahl "Science" eller Solveig Slettahjell "Pixiedust".

På tide med noe nytt, men her eg bor har de ett elendig utvalg.

Hva som er flaut med det?

Husker ikke jeg heller men er det flaut?

Ikke så lenge siden jeg kjøpte da,men flaut?

Nei,hvorfor det egentlig?

Skrevet

Hva som er flaut med det?

Husker ikke jeg heller men er det flaut?

Ikke så lenge siden jeg kjøpte da,men flaut?

Nei,hvorfor det egentlig?

Musikk betyr veldig mye for meg, men den lidenskapen har eg forsømt den siste tiden, derfor er det litt flaut syntes eg.

candyqueen_83
Skrevet

Glenn Lyse. Den er ikke så verst

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...