Gå til innhold

Hva er det med Thomas Giertsen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skjønner ikke - er han bare en fisefin vestkantgutt?

Først denne samehetsen, og dag klarte han å si at "Så elegant også komme fra Toten"...

Jeg liker ikke den mannen:-(

• Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• adelie

13

• Bookworm

8

• Dorthe

5

• AneM1365380603

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hva sa han om samene da? Er han litt utdatert, eller?

Kåre Kruttlapp
Skrevet

Han er en fisefin vestkantgutt med et "sedvanlig" talent! Han hadde sin "periode"og gjorde det bra.Nå er han bare glatt og sær uten humoristisk "pondus" i mine øyne.Og så er han hysterisk hygienisk etter hva jeg har hørt.Helt på tuppa for ikke å få "bakterier"på eller i seg."ler"

Skrevet

Har aldri hatt sansen for fyren, han er en spradebasse spør du meg.

Men har ikkje fått med meg hverken samehets eller Totenhets.

Skrevet

Han er en fisefin vestkantgutt med et "sedvanlig" talent! Han hadde sin "periode"og gjorde det bra.Nå er han bare glatt og sær uten humoristisk "pondus" i mine øyne.Og så er han hysterisk hygienisk etter hva jeg har hørt.Helt på tuppa for ikke å få "bakterier"på eller i seg."ler"

Jeg har aldri sett på ham, for jeg synes ikke det virker så interessant. Synd for ham hvis det går nedover, synes du antyder det? Han har jo holdt på siden han var helt ung, (selv om han så eldre ut pga skjegget), så hva skal han da finne på..

Men ''Helt på tuppa for ikke å få "bakterier"på eller i seg."ler"

'' synes jeg ikke du skal le av, for vi kan jo ikke vite hva som ligger bak slike fobier.

Fortsatt god "aften" da ;)

Skrevet

Jeg vet ikke helt om det kan kalles hets, men det ble store oppslag om det i media etterpå. Han uttalte noe slikt som at siden han ikke skjønte hva de rap'et om, så kunne de ikke gå videre.

Skrevet

Har aldri hatt sansen for fyren, han er en spradebasse spør du meg.

Men har ikkje fått med meg hverken samehets eller Totenhets.

Skulle kanskje gitt litt mer bakgrunnsinfo:-) Regner med at alle ser på det samme som meg jeg...

Det er i forbindelse med "Norske talenter".

Skrevet

Jeg vet ikke helt om det kan kalles hets, men det ble store oppslag om det i media etterpå. Han uttalte noe slikt som at siden han ikke skjønte hva de rap'et om, så kunne de ikke gå videre.

Jaja... Det er mange som skal være 'morsomme' men det er ikke alltid det funker nei.

Skrevet

Skulle kanskje gitt litt mer bakgrunnsinfo:-) Regner med at alle ser på det samme som meg jeg...

Det er i forbindelse med "Norske talenter".

Ja, da er eg mer på nett.

Eg såg de samene som "rappa" (ræppa?) og hørte kommentaren, det var bare en unnvikende manøver fordi han ikkje turte å si at de ikkje gikk videre på grunn av at det ikkje holdt av kvalitetsmessige grunner.

Eg forstår ikkje ka noen av "ræpperne" synger om enten de er fra Toten, sunnmøre eller Harlem! :-)

Skrevet

Akkurat dette med "samehets" synes jeg var en kraftig overdrivelse! I talentshowet kom det en samegruppe som fremførte en rap på samisk. Gjertsen sa at for han så var nettopp det å forstå teksten et viktig element ved rap, ettersom man snakker og ikke synger, og derfor var det negativt at rap'en var på et språk han ikke forsto.

Jeg synes det må være helt greit å mene, hva enten det rappes på samisk eller fransk eller gresk.

AneM1365380603
Skrevet

Jeg var så opptatt av Jan Fredrik Karlsen at jeg glemte Thomas Giertsen helt, men jeg fikk med meg det med Toten ;)

Nevnte Karlsen er jo bare en sånn utrolig levende person. Jeg synes han er så sjarmerende når han sitter og digger musikken mens hele kroppen er i bevegelse. Så måtte jeg le sånn da han argumenterte for han illustratøren "Så dere de dritlekre damene som poppet opp". Noe sånt sa han.. He he.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Har ikke hørt de vitsene det henvises til.

Tenker på han som del av torsdagsklubben - og som en rolleinnehaver i en film. I begge tilfeller så likte jeg det jeg så. Likte det strålende fjeset...

Alt det andre som det henvises til i tråden vet jeg intet om.

Skrevet

Akkurat dette med "samehets" synes jeg var en kraftig overdrivelse! I talentshowet kom det en samegruppe som fremførte en rap på samisk. Gjertsen sa at for han så var nettopp det å forstå teksten et viktig element ved rap, ettersom man snakker og ikke synger, og derfor var det negativt at rap'en var på et språk han ikke forsto.

Jeg synes det må være helt greit å mene, hva enten det rappes på samisk eller fransk eller gresk.

Ok, takk! Har du forresten sett Sameopprøret eller hva filmen heter. Bra film.

Skrevet

Ok, takk! Har du forresten sett Sameopprøret eller hva filmen heter. Bra film.

Nei, jeg går ikke så ofte på kino....;-)

Skrevet

Tenker på han som del av torsdagsklubben - og som en rolleinnehaver i en film. I begge tilfeller så likte jeg det jeg så. Likte det strålende fjeset...

Han har aldri vært stygg, nei..

Egentlig savner jeg å se kjekke menn som er litt voksne. (45+)Kanskje jeg skulle starte en tråd om "kjekke menn på tv"...

Skrevet

Jeg var så opptatt av Jan Fredrik Karlsen at jeg glemte Thomas Giertsen helt, men jeg fikk med meg det med Toten ;)

Nevnte Karlsen er jo bare en sånn utrolig levende person. Jeg synes han er så sjarmerende når han sitter og digger musikken mens hele kroppen er i bevegelse. Så måtte jeg le sånn da han argumenterte for han illustratøren "Så dere de dritlekre damene som poppet opp". Noe sånt sa han.. He he.

''Jeg synes han er så sjarmerende når han sitter og digger musikken mens hele kroppen er i bevegelse.''

Rull inn! Sjarmerende han?

Joda han "digger" med hele kroppen, så stemmer han de ut etterpå, veldig troverdig den "digginga" da...

I mine øyne er han en åndspygme med ADHD, ikkje nødvendigvis noe galt det men i hans tilfelle så funker det ikkje for meg!

Skrevet

Egentlig savner jeg å se kjekke menn som er litt voksne. (45+)Kanskje jeg skulle starte en tråd om "kjekke menn på tv"...

Eg har vært på tv, men var (da) 45- desverre. :-)

Skrevet

Ja! Det synes jeg du skal gjøre! :o)

Skrevet

Eg har vært på tv, men var (da) 45- desverre. :-)

Men nå er du 45+? Det er det som teller, vet du..

Skrevet

Jeg har sett har flere sett ham flere ganger på gata og en gang i kinokø. Han er en liten fjert uten sjarme i det hele tatt. Jeg ble skuffa jeg, han var ikke som på tv, nei

Morten Harket derimot er helt maken på gata som på tv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...