Gå til innhold

Hva er det med Thomas Giertsen?

Anbefalte innlegg

AneM1365380603
Skrevet

Sjarmerende og levende - Jan Fredrik Karlsen. Han liker jeg enda mindre enn Giertsen, faktisk:-) Ok, så liker jeg ikke Mia heller, men hadde egentlig ikke trengt å snakke dritt om dem alle:-)

Jeg synes Mia er utrolig sjarmerende :o) Hvem liker du da?-)

• Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• adelie

13

• Bookworm

8

• Dorthe

5

• AneM1365380603

5

Mest aktive i denne tråden

Kåre Kruttlapp
Skrevet

Jeg har aldri sett på ham, for jeg synes ikke det virker så interessant. Synd for ham hvis det går nedover, synes du antyder det? Han har jo holdt på siden han var helt ung, (selv om han så eldre ut pga skjegget), så hva skal han da finne på..

Men ''Helt på tuppa for ikke å få "bakterier"på eller i seg."ler"

'' synes jeg ikke du skal le av, for vi kan jo ikke vite hva som ligger bak slike fobier.

Fortsatt god "aften" da ;)

Jeg ser helt klart at slike "fobier" kan være vanskelig å håndtere for mange.Og ikke misforstå meg men man skal ha humor for å takle livets utfordringer.Nå nevnte jeg dette siden han har nevnt dette åpent i media og laget et positivt "kick" av det selv.Men siden han nå sitter i en jury og er dømmende så syntes jeg det var på sin plass å nevne det.Og jeg vil ikke oppfattes som forutinntatt negativ til Thomas Gjertsen men fulgte trådstarters spørsmål.

Skrevet

Joda, det ble nevnt at hun var litt sjenert, og hun unnskyldte seg med at hun var fra Toten. Kanskje ikke rart at totninger er sjenerte, når de blir møtt av slike fordommer som Hr. Giertsen viste i kveld.

Typisk vestkantfordommer.

Skrevet

Ja, da er eg mer på nett.

Eg såg de samene som "rappa" (ræppa?) og hørte kommentaren, det var bare en unnvikende manøver fordi han ikkje turte å si at de ikkje gikk videre på grunn av at det ikkje holdt av kvalitetsmessige grunner.

Eg forstår ikkje ka noen av "ræpperne" synger om enten de er fra Toten, sunnmøre eller Harlem! :-)

''Eg forstår ikkje ka noen av "ræpperne" synger om enten de er fra Toten, sunnmøre eller Harlem! :-)''

Enig, jeg prøvde å følge med på den mye omtalte Dorthe-rappen på Senkveld også, men tror jeg fikk med meg halvparten av ordene kanskje:-)

Skrevet

Jeg ser helt klart at slike "fobier" kan være vanskelig å håndtere for mange.Og ikke misforstå meg men man skal ha humor for å takle livets utfordringer.Nå nevnte jeg dette siden han har nevnt dette åpent i media og laget et positivt "kick" av det selv.Men siden han nå sitter i en jury og er dømmende så syntes jeg det var på sin plass å nevne det.Og jeg vil ikke oppfattes som forutinntatt negativ til Thomas Gjertsen men fulgte trådstarters spørsmål.

Ok. Det var bare en generell kommentar fra min side, da kjendiser har sine 'greier' som de kanskej sliter med. Men jeg ser altså ikke på TG for jeg synes ikke han virker morsom.

Fortsatt god aften :)

Skrevet

Jeg synes Mia er utrolig sjarmerende :o) Hvem liker du da?-)

Hehe, jeg liker faktisk ganske mange mennesker, det er da tross alt bare tre jeg har nevnt her da:-) Utrolig uheldig at de tre skulle bli samlet i akkurat ett program:-)

AneM1365380603
Skrevet

Hehe, jeg liker faktisk ganske mange mennesker, det er da tross alt bare tre jeg har nevnt her da:-) Utrolig uheldig at de tre skulle bli samlet i akkurat ett program:-)

;) Lurte bare på om det er noen tv-personligheter du liker spesielt godt :o)

Skrevet

Eg liker ikkje ho med de "sprudlene" øynene og påklistra gladkristen smilet heller som stikker hue inn i kamera hele tiden, ikkje han der andre programlederen heller.

Men eg liker Mia, sjøl om eg likte ho bedre før.

Så 1 av 5 er vel ikje så gale?

Skrevet

;) Lurte bare på om det er noen tv-personligheter du liker spesielt godt :o)

Hmm, ser at jeg kan være litt kritisk til kjendiser og TV-personligheter... Måtte tenke meg om her - men Thomas og Harald liker jeg, og Jon Almås og Knut Nærum. Tufte, Eia og Anthonsen, Christopher Schou liker jeg spesielt godt.

AneM1365380603
Skrevet

Hmm, ser at jeg kan være litt kritisk til kjendiser og TV-personligheter... Måtte tenke meg om her - men Thomas og Harald liker jeg, og Jon Almås og Knut Nærum. Tufte, Eia og Anthonsen, Christopher Schou liker jeg spesielt godt.

Jon Almås er jo en godbit :) Jeg synes Thomas og Harald er morsomme.

Skrevet

Jeg har sett har flere sett ham flere ganger på gata og en gang i kinokø. Han er en liten fjert uten sjarme i det hele tatt. Jeg ble skuffa jeg, han var ikke som på tv, nei

Morten Harket derimot er helt maken på gata som på tv.

Og jeg har sett og hørt på Finn Kalvik i kveld, underholdt på en fest jeg var på. Ble positivt overraska. Alltid likt sangene hans, men visste ikke at han var så sympatisk og allminnelig.

Mary Poppins
Skrevet

Hehe litt selvironi må man ha. Jeg synes han er kjempemorsom!

Skrevet

Og jeg har sett og hørt på Finn Kalvik i kveld, underholdt på en fest jeg var på. Ble positivt overraska. Alltid likt sangene hans, men visste ikke at han var så sympatisk og allminnelig.

Ja, han hadde utekonsert her for et par år siden og han var virkelig sympatisk

Skrevet

Der ser du mannfolk _kan_ gjøre to ting samtidig!

LOL

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...