Lillemus Skrevet 29. mars 2008 Skrevet 29. mars 2008 Et par dl inn i selve trommelen ja, og kokevask etterpå. Hvis det ikke kommer lukt fra maskinen så kan du nok bare starte koekvask med en gang. Men det skalder jo aldri med en rens i maskinen heller da. Rørene har ikke vondt av det. Det var en reperatør hos meg som sa dette, lukta forsvant greit den Vi må med jevne mellomrom kjøre kokevask. Hos meg blir mye vasketpå 40 og 60 grader, så det var nok grunnen til lukten mente han. Aha - det er nok temmelig lenge siden jeg kjørte 95-vask ja, det går på 40 og 60 her også. *Reiser seg og setter på kokvask med klor* Takk for tipset! 0 Siter
pekkaline Skrevet 29. mars 2008 Skrevet 29. mars 2008 Aha - det er nok temmelig lenge siden jeg kjørte 95-vask ja, det går på 40 og 60 her også. *Reiser seg og setter på kokvask med klor* Takk for tipset! Bare hyggelig 0 Siter
morsan Skrevet 30. mars 2008 Skrevet 30. mars 2008 Jeg har hørt rørleggere som ikke vil bruke plumbo fordi det kan legge seg som sement i rørene, altså tette seg enda mere. Om det er sant kan jeg ikke uttale meg om. Jeg har også hørt det, men har hørt at Mr Muscle er mer gelebasert. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 30. mars 2008 Skrevet 30. mars 2008 Jeg har også hørt det, men har hørt at Mr Muscle er mer gelebasert. Du får Plumbo som "gele" også. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.