Gå til innhold

Barn i senga.

Gjest Mørkeredd han ja.

Anbefalte innlegg

Gjest Mørkeredd han ja.
Skrevet

Gutten min på ti år vil ofte ligge i sengen min om natten,han er ganske mørkeredd av seg.

Når er barn for gamle til å ligge i foreldrene sine sin seng?

Det er jo meningen at de skal ligge i sin egen seng,noen tips?

Skrevet

Det er på tide at han klarer å ligge i egen seng. Hadde det vært snakk om en natt eller to i året så hadde det ikke gjort noe, mener jeg. Jeg ville nok ha gjort ting med rommet som gjør han tryggere. F.eks et lite lys på om natten en periode? Mine har gjort det og gått over til åpen dør med lys i rommet utenfor.Nå sover de i mørket med døren lukket. Hva om du tar en natt på gulvet hos han?

Gjest Mørkeredd han ja.
Skrevet

Det er på tide at han klarer å ligge i egen seng. Hadde det vært snakk om en natt eller to i året så hadde det ikke gjort noe, mener jeg. Jeg ville nok ha gjort ting med rommet som gjør han tryggere. F.eks et lite lys på om natten en periode? Mine har gjort det og gått over til åpen dør med lys i rommet utenfor.Nå sover de i mørket med døren lukket. Hva om du tar en natt på gulvet hos han?

Takk for rådene.

Excelsion 2
Skrevet

Jeg sov i senga til foreldrene mine til jeg var 14-15.

De jobba skift, så ei uke i mnd var en av de på nattskift, så da sov jeg der.

Har da for faen blitt folk av meg også.

Skrevet

Tja,- de fleste slutter veli god tid før de blir myndige ;-)

Vi har ført en veldig lite streng linje her i huset... Har aldri hatt hjerte til å si nei til en unge som er mørkeredd.

Det hender at tenåringen vil ligge hos oss/evt bytte med en av oss. Særlig når h*n er syk.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Jeg sov i senga til foreldrene mine til jeg var 14-15.

De jobba skift, så ei uke i mnd var en av de på nattskift, så da sov jeg der.

Har da for faen blitt folk av meg også.

''Har da for faen blitt folk av meg også.''

Men banner, det gjør du! ;-D

Skrevet

Min sønn ville ligge i mi seng når han var på helgesamvær frem til han var ca. 16 år, det var bare koselig.

Nå (når han bor her fast) så ligger han i egen seng på sitt eget rom.

Så lenge det er plass og det passer så syns eg de kan ligge i foreldrenes seng så lenge de har behov for det, det er som regel både trygt og koselig.

Skrevet

Takk for rådene.

Min ti-åring sover med meg ennå,har så god seng sier han.

Han skal snart få sin egen gode seng og ett av våre fire soverom som står tom he-he.

Vet det,det er på tide,snart skal jeg kjøpe ny,gidder liksom ikke og det er så kjekt å ha noen i sengen(ikke alltid da).

Har seng,men den er smal(vanlig brisk)og vi har jo kongeseng ifølge han.

Skal kjøpe han en bred 150 cm prinseseng snart.

Gjest Mørkeredd han ja.
Skrevet

Min ti-åring sover med meg ennå,har så god seng sier han.

Han skal snart få sin egen gode seng og ett av våre fire soverom som står tom he-he.

Vet det,det er på tide,snart skal jeg kjøpe ny,gidder liksom ikke og det er så kjekt å ha noen i sengen(ikke alltid da).

Har seng,men den er smal(vanlig brisk)og vi har jo kongeseng ifølge han.

Skal kjøpe han en bred 150 cm prinseseng snart.

Syns jo det er koselig jeg også da,han liker å ligge å prate om alt mulig.

Gjest frøkenfruen
Skrevet

De slutter som regel når tiden er inne. Synes ikke det er så ille å får besøk innimellom jeg. Men så ligger jeg alene de fleste nettene uten kjæresten her. Hadde blitt annerledes om vi hadde vært to (slik at vi ble 3) hver natt.

Sist jeg var hos kjæresten kom sønnen hans på 11 inn til oss også. Ble fryktelig mørkredd og fikk ikke sove. Greit nok det, har heldigvis 180 seng der, så vi fikk plass alle 3.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...