Gjest jamvold Skrevet 29. mars 2008 Skrevet 29. mars 2008 Jeg har en langpannekake sjokolade som er ok. Men ikke glasuren på toppen. Den oppskriften jeg har sprekker når den er stivnet og det ser stygt ut. Ofte har jeg på smørkrem istedenfor, men blir litt lei av det. Har noen der ute en safe god sjokoladeglasur som holder seg smidig og er god for barn? 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 29. mars 2008 Skrevet 29. mars 2008 Jeg lagde ritzkake for litt sida, og i den oppskriften er det en sjokoladekrem som jeg tenkte kunne være god på sjokoladekake. Men den blir ganske løs da, og stivner ikke helt. Fant den på www.detsoteliv.no Ellers er det sikkert mange oppskrifter på glasurer der og ) 0 Siter
Gjest jamvold Skrevet 29. mars 2008 Skrevet 29. mars 2008 Jeg lagde ritzkake for litt sida, og i den oppskriften er det en sjokoladekrem som jeg tenkte kunne være god på sjokoladekake. Men den blir ganske løs da, og stivner ikke helt. Fant den på www.detsoteliv.no Ellers er det sikkert mange oppskrifter på glasurer der og ) Jeg bør ha en glasur som stivner siden barn skal spise kaka.Ellers så blir det så klissete. Har vært innom nevnte link, men problemet er jo at jeg er lei av å prøve nye ting som jeg mislykkes med. Derfor håper jeg på gode oppskrifter her inne som er utprøvd med gode resultater! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.