Gå til innhold

glasur til sjokoladekake

Anbefalte innlegg

Gjest jamvold
Skrevet

Jeg har en langpannekake sjokolade som er ok. Men ikke glasuren på toppen. Den oppskriften jeg har sprekker når den er stivnet og det ser stygt ut.

Ofte har jeg på smørkrem istedenfor, men blir litt lei av det.

Har noen der ute en safe god sjokoladeglasur som holder seg smidig og er god for barn?

Fortsetter under...

candyqueen_83
Skrevet

Jeg lagde ritzkake for litt sida, og i den oppskriften er det en sjokoladekrem som jeg tenkte kunne være god på sjokoladekake. Men den blir ganske løs da, og stivner ikke helt.

Fant den på www.detsoteliv.no

Ellers er det sikkert mange oppskrifter på glasurer der og :o)

Gjest jamvold
Skrevet

Jeg lagde ritzkake for litt sida, og i den oppskriften er det en sjokoladekrem som jeg tenkte kunne være god på sjokoladekake. Men den blir ganske løs da, og stivner ikke helt.

Fant den på www.detsoteliv.no

Ellers er det sikkert mange oppskrifter på glasurer der og :o)

Jeg bør ha en glasur som stivner siden barn skal spise kaka.Ellers så blir det så klissete.

Har vært innom nevnte link, men problemet er jo at jeg er lei av å prøve nye ting som jeg mislykkes med. Derfor håper jeg på gode oppskrifter her inne som er utprøvd med gode resultater!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...