Gå til innhold

Noe godt til i kveld.

Anbefalte innlegg

hidi, the scorpion
Skrevet

Jeg syntes AK var ok, men det ble vel mye fjortisoppførsel da hun kranglet med GeirO sist. :o)

Ja, men hun var veldig ærlig! Men, hvem har ikke oppført seg som fjortiser avogtil i begynnelsen av et forhold...?

AneM1365380603
Skrevet

Tror Vigdis er veldig falsk. Når hun undertegnet hatgreiene mot Katarina på nettet, mistet hun all respekt fra meg. Slik gjør ikke en voksen person, mot noen....!

Ja, det har du rett i! Jeg glemte at jeg har lest dette om henne. Da får jeg legge Silje på 2. plass.

Skrevet

Nå kom vi så sent hjem at det blir enkelt. Har akkurat stekt en grandis til guttene, pyttipanne til jenta vår og så skal jeg og min kjære ha bakte poteter med bacon og sånt. Godt skal det ble ja :) Men de tar sin tid i ovnen, så da kan jeg dole litt :)

hidi, the scorpion
Skrevet

Nå kom vi så sent hjem at det blir enkelt. Har akkurat stekt en grandis til guttene, pyttipanne til jenta vår og så skal jeg og min kjære ha bakte poteter med bacon og sånt. Godt skal det ble ja :) Men de tar sin tid i ovnen, så da kan jeg dole litt :)

Følger du ikke med på farmen, jente?

Skrevet

Eg følger med.

Ida hadde ei fin lue! *lol*

Skrevet

Nope :) Jeg tenkte med meg selv da de startet opp at jeg ikke ville binde meg til en serie som går tre dager i uken. Hadde det vært en, max to ganger så kanskje. Men får jo med meg litt da, har mannen og datteren min foran farmen, og lyden er ikke lav for å si det sånn :)

hidi, the scorpion
Skrevet

Eg følger med.

Helt bedårende ;)))

hidi, the scorpion
Skrevet

Nope :) Jeg tenkte med meg selv da de startet opp at jeg ikke ville binde meg til en serie som går tre dager i uken. Hadde det vært en, max to ganger så kanskje. Men får jo med meg litt da, har mannen og datteren min foran farmen, og lyden er ikke lav for å si det sånn :)

He, he, farmen går i reprise på lørdagen, for meg er det ikke krise å misse en episode, men som regel får jeg det med meg!

Ungene mine er store, og jeg har ingen kjæreste å ta hensyn til ;)

Skrevet

He, he, farmen går i reprise på lørdagen, for meg er det ikke krise å misse en episode, men som regel får jeg det med meg!

Ungene mine er store, og jeg har ingen kjæreste å ta hensyn til ;)

''He, he, farmen går i reprise på lørdagen,'' ja først reprise på ettermiddagen så igjen serie på kvelden. Jada det har hendt at de må se reprisene :)

Var du fornøyd med hvem som gikk ut da? Mitt inntrykk har vært at tja, ho hadde ikke vært min venninne ;)

hidi, the scorpion
Skrevet

''He, he, farmen går i reprise på lørdagen,'' ja først reprise på ettermiddagen så igjen serie på kvelden. Jada det har hendt at de må se reprisene :)

Var du fornøyd med hvem som gikk ut da? Mitt inntrykk har vært at tja, ho hadde ikke vært min venninne ;)

Ikke min heller ;)

Jeg er veldig fornøyd! Ida var lett å mislike, men jeg "hater" ingen, mens GeirO og Silje virker som verdige vinnere!

Skrevet

Ikke min heller ;)

Jeg er veldig fornøyd! Ida var lett å mislike, men jeg "hater" ingen, mens GeirO og Silje virker som verdige vinnere!

Silje tror jeg vinner hele greia ;) (sier jeg som bare lytter med et halvt øre)

Skrevet

Eg følger med.

*Hehe* Den lua var litt av et syn ja...

Hylte høyt av fryd da hun røyk ut gitt! :o) Min kjære påstår han synes det var dumt, men jeg mistenker ham for å erte meg. ;o) Hun skapte jo konflikter da, men usj for en uspiselig fremtoning!

hidi, the scorpion
Skrevet

Silje tror jeg vinner hele greia ;) (sier jeg som bare lytter med et halvt øre)

Ikke sant, din rabagast, men tror det jeg også!

hidi, the scorpion
Skrevet

Hylte høyt av fryd da hun røyk ut gitt! :o) Min kjære påstår han synes det var dumt, men jeg mistenker ham for å erte meg. ;o) Hun skapte jo konflikter da, men usj for en uspiselig fremtoning!

Klart han erter deg!

Skrevet

Klart han erter deg!

Han er en ertekrok av dimensjoner når han er i det rette lunet! :o)

hidi, the scorpion
Skrevet

Han er en ertekrok av dimensjoner når han er i det rette lunet! :o)

Og du fortjener det helt sikkert ;)))

Skrevet

Eg syntes Katarina er 10 ganger mer uspiselig!

Silje er den eneste normale der inne! :)

Gjest annlovinda
Skrevet

I kveld har vi hatt reker, loff, hvitløkssmør og majones. Og en god hvitvin til.

Også har jeg spist ukas sjokolade.

hidi, the scorpion
Skrevet

I kveld har vi hatt reker, loff, hvitløkssmør og majones. Og en god hvitvin til.

Også har jeg spist ukas sjokolade.

Tenker dere lukter godt med hvitløk!

*elsker lukten av hvitløk*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...