Gjest Smal bukse Skrevet 29. mars 2008 Skrevet 29. mars 2008 Trenger en svart og smal litt pen bukse til å gå på byen med. Grunnen til at den må være smal, er at jeg har noen svarte, trange støvletter som jeg skal ha denne buksa nedi. Er buksa for vid, så blir det stygt/går det ikke. Noen som vet hvor i Oslo de har noen svarte penbukser som er smale? Tusen takk for svar fra dere. 0 Siter
Excelsion 2 Skrevet 30. mars 2008 Skrevet 30. mars 2008 H&M har helt stilrene smale svarte bukser for en billig penge. 0 Siter
Gjest Smal bukse Skrevet 30. mars 2008 Skrevet 30. mars 2008 H&M har helt stilrene smale svarte bukser for en billig penge. Hei, takk for svaret ditt! :-) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 30. mars 2008 Skrevet 30. mars 2008 Cheap Monday har mange fine svarte smale bukser. Prisen ligger på rundt 500kr. Ellers har ofte H&M, Vero Moda og andre store kjeder slike bukser. 0 Siter
Gjest Smal bukse Skrevet 30. mars 2008 Skrevet 30. mars 2008 Cheap Monday har mange fine svarte smale bukser. Prisen ligger på rundt 500kr. Ellers har ofte H&M, Vero Moda og andre store kjeder slike bukser. Takk for svar. :-) Nå måtte jeg google på Cheap Monday, for det hadde jeg ikke hørt om før. Er det kun nettbutikk? Synes sida var så rar. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.