tonie Skrevet 30. mars 2008 Skrevet 30. mars 2008 Det var Katharine, den godeste :-), som ikke turte å sove i storbondehuset alene, pga av husskrekk og mørkeredsel. Dette var et regelbrudd, og alle ble straffet med at alle hønene blir tatt fra dem neste uke. Så nå har de ikke mye å leve av i uken som kommer :-( Hun virker beinhard, iskald og tøff på mange områder, men så er hun så mørkeredd at hun ikke tør å sove alene, og helt ute av stand til å takle sjefsrollen som ble gitt henne. Det er nesten så jeg blir litt fascinert:) 0 Siter
Colette Skrevet 30. mars 2008 Skrevet 30. mars 2008 Hun virker beinhard, iskald og tøff på mange områder, men så er hun så mørkeredd at hun ikke tør å sove alene, og helt ute av stand til å takle sjefsrollen som ble gitt henne. Det er nesten så jeg blir litt fascinert:) Nei, jeg blir ikke facinert i det hele tatt. Bare full av avsky. Hun kan jo ikke være riktig frisk. Kjenner typen, for å si det sånn :-( 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 30. mars 2008 Skrevet 30. mars 2008 Bare å høre at du har hatt en bra kveld, er verd mange kvelder for meg! Det du sier, om hva smerter er verd, så er det bare sååå sant.Betyr ikke at smertene er mindre, men føles annerledes, Du, er en flott representant, hva smertefølelse angår.... tenker alltid mye på deg! Takk. Jeg er ikke alltid like flink altså! Langt i fra, men har kommet meg litt lengre for og finne den veien som passer for meg, og oss. 0 Siter
Dorthe Skrevet 30. mars 2008 Skrevet 30. mars 2008 Reprise klokka 17, jeg skal se da for jeg glemte det i går 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 30. mars 2008 Skrevet 30. mars 2008 Reprise klokka 17, jeg skal se da for jeg glemte det i går Da må jeg se jeg også. 0 Siter
Dorthe Skrevet 30. mars 2008 Skrevet 30. mars 2008 [quote name=Shira )' timestamp='1206885753' post='3838304] Da må jeg se jeg også. Jeg har ikke lest tråden din, jeg vil ikke vite noe ;o) 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 30. mars 2008 Skrevet 30. mars 2008 Jeg har ikke lest tråden din, jeg vil ikke vite noe ;o) Jeg er så forveten at jeg måtte vite ;o) 0 Siter
Dorthe Skrevet 30. mars 2008 Skrevet 30. mars 2008 [quote name=Shira )' timestamp='1206886397' post='3838314] Jeg er så forveten at jeg måtte vite ;o) Hehe, det er jo bare tre kvarter igjen. Men minstemann har fortalt meg hvem som gikk ut da ( 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.