Gå til innhold

Farmen, kort resyme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var Katharine, den godeste :-), som ikke turte å sove i storbondehuset alene, pga av husskrekk og mørkeredsel. Dette var et regelbrudd, og alle ble straffet med at alle hønene blir tatt fra dem neste uke. Så nå har de ikke mye å leve av i uken som kommer :-(

Hun virker beinhard, iskald og tøff på mange områder, men så er hun så mørkeredd at hun ikke tør å sove alene, og helt ute av stand til å takle sjefsrollen som ble gitt henne. Det er nesten så jeg blir litt fascinert:)

Skrevet

Hun virker beinhard, iskald og tøff på mange områder, men så er hun så mørkeredd at hun ikke tør å sove alene, og helt ute av stand til å takle sjefsrollen som ble gitt henne. Det er nesten så jeg blir litt fascinert:)

Nei, jeg blir ikke facinert i det hele tatt. Bare full av avsky. Hun kan jo ikke være riktig frisk. Kjenner typen, for å si det sånn :-(

Gjest Shira :o)
Skrevet

Bare å høre at du har hatt en bra kveld, er verd mange kvelder for meg!

Det du sier, om hva smerter er verd, så er det bare sååå sant.Betyr ikke at smertene er mindre, men føles annerledes,

Du, er en flott representant, hva smertefølelse angår....

tenker alltid mye på deg!

Takk.

Jeg er ikke alltid like flink altså! Langt i fra, men har kommet meg litt lengre for og finne den veien som passer for meg, og oss.

Skrevet

Reprise klokka 17, jeg skal se da for jeg glemte det i går

Skrevet

Reprise klokka 17, jeg skal se da for jeg glemte det i går

Da må jeg se jeg også.

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1206885753' post='3838304]

Da må jeg se jeg også.

Jeg har ikke lest tråden din, jeg vil ikke vite noe ;o)

Skrevet

Jeg har ikke lest tråden din, jeg vil ikke vite noe ;o)

Jeg er så forveten at jeg måtte vite ;o)

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1206886397' post='3838314]

Jeg er så forveten at jeg måtte vite ;o)

Hehe, det er jo bare tre kvarter igjen.

Men minstemann har fortalt meg hvem som gikk ut da :o(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...