Gå til innhold

Noe som hjelper mot tannverk??

Anbefalte innlegg

trollemor;o)
Skrevet

Ja, men hva når man ikke har penger nok på konto, slik trådstarter skrev...;(

Jeg gikk selv så lenge med min tannverk, pga økonomiske problemer, at betennelse gikk ned i kjeven....Jeg valgte å kjøpe mat og betale regninger (som begynte å bli truende), fremfor min egen helse. Mine tenner betyr ikke noe før det virkelig går ille...

Slik tror jeg mange sliter, dessverre! Jeg har nå fått tatt opp lån, slik at jeg får fikset tennene mine etterhvert ;) Selv tannlegen fikk vondt av meg pga tennenes tilstand, den omsorgen føles godt ;)

Hvorfor går ikke tannbehandlig under helse?

Men til lenger man venter til større blir regningen...

Så når alt kommer til alt er det bare et tannlegebesøk som hjelper.

Tannhelse burde selvsagt vært likestilt med annen helse. Helt klart.

hidi, the scorpion
Skrevet

Men til lenger man venter til større blir regningen...

Så når alt kommer til alt er det bare et tannlegebesøk som hjelper.

Tannhelse burde selvsagt vært likestilt med annen helse. Helt klart.

Ja, jeg vet, men når pengene bare _ikke_ er der....! Har tatt opp lån for å reparere alle tennene mine. Og når det er gjort, skal jeg gå oftere til tannlegen, tro meg ;)

Skrevet

Peppermynteolje.

Har du tørket peppermynteblad så hadde jeg prøvd det, ellers så hadde jeg glatt godt inn til naboen og spurt etter ibux

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...