Gå til innhold

Fin bikini! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det ligger nok beinhard trening bak den kroppen der ja!

Men hvordan får de puppene til å holde seg inne i sånne bikinioverdeler!? For hun var jo ikke aldeles flat heller...

Skrevet

Men hvordan får de puppene til å holde seg inne i sånne bikinioverdeler!? For hun var jo ikke aldeles flat heller...

''Men hvordan får de puppene til å holde seg inne i sånne bikinioverdeler!?''

Helt sikkert plastikkpupper!

Gjest Kim Nils
Skrevet

Motiverende å se hva man kan gjøre med en forfalt kropp ;)

Skrevet

Wow, hun er jammen blitt fin i kroppen. Tydelig at hun ikke bare ligger på sofaen og sløver.

Fin bikini også, ja:)

Skrevet

Mine hadde ramlet ut så fort jeg hadde rørt på meg i alle fall... Men så er det ikke noe plast i mine da! :-D

Skrevet

Bikinien var flott på henne ja. Æ å vil vil ha en slik kropp ;) Men da må jeg få ræva i gir selvfølgelig :)

Jeg liker best bh-bikini, ikke knytting i nakken. Snorene bar kiler og det liker jeg ikke. Også liker jeg at cupen er vattert. Åh, tenk at det snart er bikini tid igjen.....Deilig!

Skrevet

Bikinien var flott på henne ja. Æ å vil vil ha en slik kropp ;) Men da må jeg få ræva i gir selvfølgelig :)

Jeg liker best bh-bikini, ikke knytting i nakken. Snorene bar kiler og det liker jeg ikke. Også liker jeg at cupen er vattert. Åh, tenk at det snart er bikini tid igjen.....Deilig!

Jeg må ha bh-bikini, snorer bak nakken gjør at jeg får vondt i nakken pga tyngden, enda jeg ikke synes de er så digre akkurat.

Heldigvis får man bikinier i bh-størrelser på en del undertøysforretninger! :o)))))

Skrevet

Jeg må ha bh-bikini, snorer bak nakken gjør at jeg får vondt i nakken pga tyngden, enda jeg ikke synes de er så digre akkurat.

Heldigvis får man bikinier i bh-størrelser på en del undertøysforretninger! :o)))))

Vi må jo synes at det er behagelig å ha det på seg :) Det er mye fine bikinier heldigvis som er gode. Gleder meg til årets bikinihandel :) Kjøpte ikke ny i fjor, men kjøper nesten hvert år. Fint å ha noen å bytte i.

Skrevet

Vi må jo synes at det er behagelig å ha det på seg :) Det er mye fine bikinier heldigvis som er gode. Gleder meg til årets bikinihandel :) Kjøpte ikke ny i fjor, men kjøper nesten hvert år. Fint å ha noen å bytte i.

''Gleder meg til årets bikinihandel :)''

Guri, så heldig du er som er i stand til å glede deg til det!

Skrevet

''Gleder meg til årets bikinihandel :)''

Guri, så heldig du er som er i stand til å glede deg til det!

å? Man skal elske seg selv uansett hvordan man ser ut vettu ;) Men det er jo helst sesongen jeg gleder meg til. Satser på å komme meg ned ett par, tre fire kilo innen juni....

Skrevet

å? Man skal elske seg selv uansett hvordan man ser ut vettu ;) Men det er jo helst sesongen jeg gleder meg til. Satser på å komme meg ned ett par, tre fire kilo innen juni....

Ja, det er sant, men ikke alltid like lett;-)

Jeg elsker også sesongen, men det å skulle gå i en butikk og prøve bikini og se meg selv i speilet fra alle kanter er ikke noe jeg ser fram til akkurat;-)

http://www.eurweb.com/images/eddie_murphy(2007-as-fat-woman-in-bikini-norbit-med-lrge).JPG

Mary Poppins
Skrevet

Jeg er en C og får fint puppene til å holde seg på plass i trekant bikini. Men er ikke du en F eller noe i den duren? Da blir det nok litt vanskeligere ja :-)

Skrevet

Ja, det er sant, men ikke alltid like lett;-)

Jeg elsker også sesongen, men det å skulle gå i en butikk og prøve bikini og se meg selv i speilet fra alle kanter er ikke noe jeg ser fram til akkurat;-)

http://www.eurweb.com/images/eddie_murphy(2007-as-fat-woman-in-bikini-norbit-med-lrge).JPG

*lol* :) Ja det er jo slik vi ser ut når vi prøver i butikkene, men jeg er bombesikker på at speilene har forstørrende effekt! Jeg blir en helt annen hjemme i mitt speil.

Skrevet

Jeg er en C og får fint puppene til å holde seg på plass i trekant bikini. Men er ikke du en F eller noe i den duren? Da blir det nok litt vanskeligere ja :-)

F var vel i overkant, DD nå tenker jeg, kanskje en stor C. Men du er såpass mye yngre enn meg at dine nok er fastere. ;o)

trollemor;o)
Skrevet

Gleder du deg til bikinihandelen? Da er du heldig;o)

Det er det verste jeg vet!! Men i år er jeg nok nødt, for jeg kasta den gamle bikinien min i Nice i sommer...

Skrevet

Motiverende å se hva man kan gjøre med en forfalt kropp ;)

Har hun vært forfalt...??

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...