Gå til innhold

Fin bikini! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, det er sant, men ikke alltid like lett;-)

Jeg elsker også sesongen, men det å skulle gå i en butikk og prøve bikini og se meg selv i speilet fra alle kanter er ikke noe jeg ser fram til akkurat;-)

http://www.eurweb.com/images/eddie_murphy(2007-as-fat-woman-in-bikini-norbit-med-lrge).JPG

Vet du hva, jeg har forsøkt å finne en kropp som likner på min nå her på nettet, men det er jo bare magre damer å finne, så jeg gir opp. Jeg har litt håndtak og dobbelrompe som jeg kaller det. Satser på å bli kvitt noen kilo....

Skrevet

Gleder du deg til bikinihandelen? Da er du heldig;o)

Det er det verste jeg vet!! Men i år er jeg nok nødt, for jeg kasta den gamle bikinien min i Nice i sommer...

Gøy og gøy, men deilig plagg hvertfall.

Gjest sånn er det
Skrevet

F var vel i overkant, DD nå tenker jeg, kanskje en stor C. Men du er såpass mye yngre enn meg at dine nok er fastere. ;o)

Det er cluet. Faste pupper holder seg innafor. Slarkete store pupper gjør det ikke, og blir jo heller ikke særlig lekkert i bikini...

Skrevet

*lol* :) Ja det er jo slik vi ser ut når vi prøver i butikkene, men jeg er bombesikker på at speilene har forstørrende effekt! Jeg blir en helt annen hjemme i mitt speil.

Ja, speilet hjemme er bedre. rart at butikkene ikke tenker på slikt - de ville nok ha fått solgt mer dersom folk så seg selv i et bokstavelig talt bedre lys i prøverommet:-)

Gjest imzedimze
Skrevet

Har hun vært forfalt...??

Han greide vel ikke få med seg at hun var gravid på det første bildet.

Skrevet

Det er cluet. Faste pupper holder seg innafor. Slarkete store pupper gjør det ikke, og blir jo heller ikke særlig lekkert i bikini...

*Flirer* Det kommer an på bikinien det skjønner du! Og det er jo nettopp det som er poenget vårt i denne lille avsporingen.

Mary Poppins har nok faste og unge pupper som holder seg fint innenfor trekant-bh, mine er nok litt mer merket av tidens tann, men blir så fine og runde i en bikini/bh som har rett fasong for meg.

trollemor;o)
Skrevet

Gøy og gøy, men deilig plagg hvertfall.

Hmrf... njæ, jeg likte å gå i bikini før, men nå er det plutselig blitt litt verre;o)

Skrevet

Lurer på om de har den på victorias secret.. bikinien assa... (sikkert kroppen også når jeg tenker meg om)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...