Gå til innhold

åpen stedatter

Anbefalte innlegg

Gjest hun er nå søt da
Skrevet

jeg har ei stedatter på 18 år som er en veldig åpen person. hun forteller meg det meste og i går sitter hun og forteller om att hun har vært på dildo party..hun går gjerne veldig detaljert om hva som har skjedd der.

er det andre her inne som har stedøttre som er så åpne om alt eller er min spesiell?

jeg er glad vi har ett slikt forhold

Icora Panter
Skrevet

Det er i vertfall et godt tegn på at hun stoler på deg og har tillitt til deg :)

Gjest plingpling
Skrevet

Jeg har ingen stedøtre, men jeg har en sønn på 17 som er svært åpen om det meste :)

Det er svært underholdende noen ganger når han slipper seg løs med detaljer om saker og ting hehe. Jeg er utrolig glad og takknemlig for at han er slik :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...