Gå til innhold

Rødhåra menn

Anbefalte innlegg

Gjest rød på toppen
Skrevet

Hvorfor blir noen rødhåra? Hva bestemmer det, og betyr det noe spesielt?

Har de rødt hår "der nede" også?

Syns dere det er pent? Ville dere falt for en rødhåra mann? :-)

Gjest rød på toppen
Skrevet

Ha.ha.ha...Og eg vil anta du er blond!?

Hehe, nei eg er ikkje blond.Bare bergenser.

Bare lurer på hva som bestemmer at man bli rødhåra....Hvis mora er mørk og faren lys, eller omvendt......?

Noen som vet?

Skrevet

*Flirer* En manns naturlig hårfarge hadde ikke gjort noe fra eller til om jeg var ute på markedet igjen gitt! Hadde han farget håret grønt eller noe sånt så hadde jeg vært skeptisk da.

Hvorvidt menn og kvinner med rødt hodehår også har rødt kjønnshår vet jeg ikke, men jeg forestiller meg at det er mer gyldent? Menn med rødt hodehår har vel ofte mer gydlden ti llys skjeggvekst?

hidi, the scorpion
Skrevet

*Flirer* En manns naturlig hårfarge hadde ikke gjort noe fra eller til om jeg var ute på markedet igjen gitt! Hadde han farget håret grønt eller noe sånt så hadde jeg vært skeptisk da.

Hvorvidt menn og kvinner med rødt hodehår også har rødt kjønnshår vet jeg ikke, men jeg forestiller meg at det er mer gyldent? Menn med rødt hodehår har vel ofte mer gydlden ti llys skjeggvekst?

Helt korrekt, Lillemus! Hva du vet ;)

Skrevet

Helt korrekt, Lillemus! Hva du vet ;)

Utrolig! Og jeg har ikke engang vært bortpå noen rødhårete menn! ,o)

Skrevet

Bare lurer på hva som bestemmer at man bli rødhåra....Hvis mora er mørk og faren lys, eller omvendt......?

Noen som vet?

Nei, så enkelt er det ihvertfall ikkje.

Sønnen vår er rødhåra, eg er mørkhåra og det er mora også (om eg ikkje husker feil).

Men mi mor har rødt hår, søstra mi og.

Skrevet

Ja, man har rødt hår på hele kroppen LOL, ikke bare på hodet.

Skrevet

Noen som vet?

Det er arvelig som alt annet. Kusina mi har ei datter med akkurat samme hårfarge som meg og jeg har to oldemødre med rødt hår og kusina til mora mi har. Ingen av mine unger har men kanskje det blir noen barnebarn.

Gjest Opplysning rød
Skrevet

Jeg er rød i håret og nøyaktig samme farge der nede.. :)

Men på menn endrer det seg gjerne litt med årene. De er mer rød i hårene når de er yngre og blir etterhvert "gylne" :)

Var en her inne som påsto at ingen ble røde mellom bena.. Han dreit seg litt ut må jeg si.. hehe.

Icora Panter
Skrevet

Noen som vet?

Mamma er brun, pappa mellom blond. Alle søskene mine er mellom blonde mens jeg plutselig ble rød.. Ingen kan helt forklare det. Og mamma har ikke vært utro..;) Er tvilling og han er mellom blond.. Her er det rødt hår og fregner ;)

Gjest mora2
Skrevet

Jeg liker ikke rødt hår...

Vet ikke hvorfor, men synes ikke det er pent i det hele tatt.

Så nei, jeg kunne aldri fallt for en rød mann ..

Gjest togli
Skrevet

Jeg har aldri vært forelska i en mann med rødt hår, men det er sikkert bare fordi det finnes få slike menn ;)

Hårfarge har fint lite å si når jeg faller for noen :)

Forøvrig kjenner jeg to utrolig pene menn med rødt hår ;)

Gjest K. T. Karlsen
Skrevet

Jeg liker ikke rødt hår...

Vet ikke hvorfor, men synes ikke det er pent i det hele tatt.

Så nei, jeg kunne aldri fallt for en rød mann ..

Jeg hadde rødt hår en gang. Dere kan tro det var lekkert!! Langt hennafarget rødt hår. Typene bare sikla etter meg på den tida...

Skrevet

veninnen min er helt mørk i håret og mannen hennes er lys, alle barna deres er rødhåret.

Jeg synes skikkelig rødt hår er flott, kunne godt tenkt meg det.

Gjest Elextra
Skrevet

Hårfargen er ikke avgjørende ved valg av mann.

Men helt generelt og i en veldig overflatisk vurdering av kun utseendet har jeg ikke veldig sans for rødhårete menn med tilnærmet usynlige øyevipper og bryn.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...