Gå til innhold

Fredagskvelden endte slik :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

For de som er interessert i å høre hvordan fredagskvelden gikk, så endte vi opp med å gå ut sammen :-D

Når jeg logget meg ut av Dol, så kommer gubben og spør hvilken resturant jeg kunne tenke meg å spise på. Han hadde funnet ut at det var dumt å la en mulighet som denne gå fra oss, siden det var et halvt år siden forrige barnefri kveld.

Vi gikk ut å spise og drakk vin til maten, og koste oss skikkelig. Gikk på en bar etterpå så gubben fikk et par cognac, og deretter dro vi tidlig hjem. En perfekt kveld, med andre ord. Vi var begge fornøyde, og gubben sa han skjønte jeg hadde blitt sur om han han kasta inn håndkle i og med vi hadde avtalt dette på forhånd.

Deretter gikk vi i seng............... Og begge synes vi hadde hatt det helt topp :-)

Det endte med andre ord helt topp. Tenkte jeg ville fortelle dette siden jeg var så skuffa på fredag.

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1206883246' post='3838278]

Fint at det ordnet seg! :)

Ja, det endte godt. Man trenger noen slike kvelder innimellom.

Skrevet

En cognac i hver fot gjør susen om man er litt uttafor. Godt dere kom dere ut :)

Skrevet

En cognac i hver fot gjør susen om man er litt uttafor. Godt dere kom dere ut :)

Ja, gubben var også fornøyd. Han trang et spark bak sa han :-)

hidi, the scorpion
Skrevet

Så flott :)

Deilig at han tok til vettet, og jeg kan tenke meg at dere hadde en koselig kveld! Takk for oppdateringen ;)

Skrevet

Så flott :)

Deilig at han tok til vettet, og jeg kan tenke meg at dere hadde en koselig kveld! Takk for oppdateringen ;)

Jeg tenkte jeg fikk oppdatere de evt interesserte, siden jeg kunne solgte han ganske billig på fredag. Men - det endte bra, det ordner seg som regel for snille piker :-D

Skrevet

Koselig med tilbakemld! :)

Og flott at det gikk så bra!

(Vet gubben at han var omdiskutert her inne, da..?? )

Skrevet

Koselig med tilbakemld! :)

Og flott at det gikk så bra!

(Vet gubben at han var omdiskutert her inne, da..?? )

Nei, gubben vet ikke at han er omdiskutert :-) Tror ikke han vet om DOL engang.

Men må legge til at jeg grunnen til at jeg utleverte han ikke var vondt ment, men rett og slett siden jeg var skuffet og lei meg. Jeg var ikke ute etter å ta han, men å "blåse ut min skuffelse".

No hard feelings :-D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...