Glimtipper Skrevet 30. mars 2008 Skrevet 30. mars 2008 Jeg og sambo tenkte vi skulle bestille middag i dag, men jeg er litt lei av Spice gitt. De har kjip kvalitet. Noen som vet andre som bringer innenfor Oslo Øst? Peppes og Dolly Dimple er uaktuelt. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 30. mars 2008 Skrevet 30. mars 2008 Spice eller Pizza- og kinaekspressen. Men jeg synes begge er av heller sjaber kvalitet. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 30. mars 2008 Skrevet 30. mars 2008 Spice eller Pizza- og kinaekspressen. Men jeg synes begge er av heller sjaber kvalitet. Tror det var spice hun var ganske lei av ;O) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 30. mars 2008 Skrevet 30. mars 2008 Tror det var spice hun var ganske lei av ;O) Jeg så det. Poenget mitt var at Pizza- og kinaekspressen var av akkurat like sjaber kvalitet. 0 Siter
Glimtipper Skrevet 30. mars 2008 Forfatter Skrevet 30. mars 2008 Spice eller Pizza- og kinaekspressen. Men jeg synes begge er av heller sjaber kvalitet. Ja, enig :/ Søren, da. Ja, ja. Får kanskje smekke sammen en pizza, spare pengene og heller gå ut og spise i morgen. Da får man i hvert fall ordentlig kvalitet 0 Siter
Glimtipper Skrevet 30. mars 2008 Forfatter Skrevet 30. mars 2008 http://www.ring22222222.no/ Takk for svar, men jeg liker ikke de spesielt godt heller 0 Siter
Gjest hente selv Skrevet 30. mars 2008 Skrevet 30. mars 2008 På Rosenhof (Mellom Sinsen og Carl Berner) er det ei lita kinamatsjappe som heter Li-Li som har god mat. Ganske billig også tror jeg. Men der må du hente selv. 0 Siter
Glimtipper Skrevet 30. mars 2008 Forfatter Skrevet 30. mars 2008 På Rosenhof (Mellom Sinsen og Carl Berner) er det ei lita kinamatsjappe som heter Li-Li som har god mat. Ganske billig også tror jeg. Men der må du hente selv. Vi har ikke bil, så det er litt upraktisk. Takk for svar 0 Siter
morsan Skrevet 30. mars 2008 Skrevet 30. mars 2008 Vi har ikke bil, så det er litt upraktisk. Takk for svar Kanskje du - om ikke annet for en senere gang - kan sjekke ut om spisesteder i gangavstand fra dere kan lage mat som dere kan komme og hente med hjem? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.