Gå til innhold

Bestille mat - trenger svar fort :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og sambo tenkte vi skulle bestille middag i dag, men jeg er litt lei av Spice gitt. De har kjip kvalitet.

Noen som vet andre som bringer innenfor Oslo Øst? Peppes og Dolly Dimple er uaktuelt.

mariaflyfly
Skrevet

Spice eller Pizza- og kinaekspressen. Men jeg synes begge er av heller sjaber kvalitet. ;)

candyqueen_83
Skrevet

Spice eller Pizza- og kinaekspressen. Men jeg synes begge er av heller sjaber kvalitet. ;)

Tror det var spice hun var ganske lei av ;O)

mariaflyfly
Skrevet

Tror det var spice hun var ganske lei av ;O)

Jeg så det. Poenget mitt var at Pizza- og kinaekspressen var av akkurat like sjaber kvalitet. ;)

Skrevet

Ja, enig :/

Søren, da. Ja, ja. Får kanskje smekke sammen en pizza, spare pengene og heller gå ut og spise i morgen. Da får man i hvert fall ordentlig kvalitet ;)

Gjest hente selv
Skrevet

På Rosenhof (Mellom Sinsen og Carl Berner) er det ei lita kinamatsjappe som heter Li-Li som har god mat. Ganske billig også tror jeg. Men der må du hente selv.

Skrevet

På Rosenhof (Mellom Sinsen og Carl Berner) er det ei lita kinamatsjappe som heter Li-Li som har god mat. Ganske billig også tror jeg. Men der må du hente selv.

Vi har ikke bil, så det er litt upraktisk. Takk for svar :)

Skrevet

Vi har ikke bil, så det er litt upraktisk. Takk for svar :)

Kanskje du - om ikke annet for en senere gang - kan sjekke ut om spisesteder i gangavstand fra dere kan lage mat som dere kan komme og hente med hjem?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...