Gå til innhold

Hvordan gå frem for å kjøpe bil i Sverige?

Anbefalte innlegg

Gjest kanskje bilkjøp av dame
Skrevet

har hatt en tanke om å muligens kjøpe bil i Sverige. Jeg vet imidlertid ikke hvordan gå frem med tanke på toll og avgifter, og andre praktiske ting. Noen som har greie på dette? vet at jeg må ringe tollvesenet, men kunne tenke meg å finne litt ut på egenhånd først. Skal kjøpe en nyere bil 2005/06 modell. Håper selvfølgelig at jeg skal gjøre et bra kjøp og få bilen litt rimeligere enn i Norge. Jeg vet imidlertid ikke hva jeg kan regne med, eller om vinningen går opp i spinningen med alle avfifter som må betales.

Skrevet

Nettopp kjøpt bil selv og var inne på samme tanke som deg. Men etter å ha snakket med bilforhandlere i Sverige slo vi det ifra oss. De sa at det kun lønte seg å kjøpt nye og ikke brukte biler i Sverige.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...