Gå til innhold

Hva er bra lønn?

Anbefalte innlegg

Gjest lønnspose
Skrevet

Uavhengig av jobbtype og utdanning, hva vil du kalle god lønn? 300 000, 400 000? 700 00?

Hvis det er snakk om en "høyere" stilling, og en lang utdannelse hva blir da "god lønn"?

Skrevet

For meg er en _god_ lønn ca 400 000. (Tjener nå ca 300 000 som er greit nok).

For en med "høyere stilling" og lang utdanning vil jeg syns en god lønn er 6-700 000? Kanskje mer? Kommer litt an på hva slags stilling det er snakk om da.

Gjest turnusarbeider
Skrevet

Jeg er vernepleier og tjener 320.000 kr i året. Jeg er ikke fornøyd med min lønn som turnusansatt. Krever mye av meg og blir ofte sliten med familie/barn i tillegg. Synes lønna mi burde ligge et sted mellom 400 og 500 tusen i året jeg. Har i underkant av 19.000 kr utbetalt i mnd. Og med huslån, strøm, studielån, billån, strøm, tlf ovs er det lite igjen å spare av.

De med enda høyere utdanning bør ligge mellom 600 - 800 tusen kr i året.

Skrevet

spørs jo hvordan jobb man har det.. Men en lønn på 400 000 syns jeg er bra lønn :)

Skrevet

Her i england så har du ufattelig lav timeslønn mange.. 6 pund i timen.... Kan det være mulig.?? snakket med ei jente som jobbet på en PUB i sørvest england, og hun jobbet 10 timers dag, for 6 pund i timen!!!! hva består livet av da!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...