Gå til innhold

Du skjønner at du ikke er en kofferttenker når..

Anbefalte innlegg

Skrevet

.... du klikker på en tråd på "100 nyeste" som heter "det å komme for tidlig" og tror at den handler om det å få besøk, og så viser det seg at tråden ligger på seksualitetsforum....;-)

Eller som her forleden, da jeg så en tråd på 100 nyeste som het "trekant og firkant" el lign, og jeg like før hadde hjulpet junior med matteleksene, da også skjønte jeg ikke at det handlet om sex før jeg klikket på selve innlegget! *ha ha*

Skrevet

*ler* - du er av og til rå, men ikke på koffertsida, da :)

Gjest Silver Fairy
Skrevet

Du henger ikke for mye på cupido.no nei ;-)

Aliza1365380759
Skrevet

*le høyt* Jeg tenkte også på det å dukke opp for tidlig til avtaler! ;) At det kunne være noe annet slo meg overhodet ikke!

Skrevet

*le høyt* Jeg tenkte også på det å dukke opp for tidlig til avtaler! ;) At det kunne være noe annet slo meg overhodet ikke!

*he he* Det må jo bare være et godt tegn - det er større sannsynlighet for at vi plages med fortidligkommende gjester enn fortidligkommende partner;-)

Skrevet

hehe også jeg da, jeg trodde tråden om strippeshow lå på åpent forum, åssen kan jeg ha trodd det? Farlig å gå inn på hundre nyeste, også er det når man har sendt svar at man ser hvilket forum man er på :) Ikke at det er noe galt med seksualitets forumet, men det er ikke der jeg henger til vanlig liksom ;)

Aliza1365380759
Skrevet

*he he* Det må jo bare være et godt tegn - det er større sannsynlighet for at vi plages med fortidligkommende gjester enn fortidligkommende partner;-)

Hehe, ja, vi får trøste oss med det! ;)

Skrevet

Du er dritkjedelig, hehe.

Ja, jeg har hittil ikke hatt den udelte glede av å ha en partner som kommer for tidlig;-) Kanskje du kan fortelle meg hva jeg har gått glipp av? ;-)

Skrevet

Ja, jeg har hittil ikke hatt den udelte glede av å ha en partner som kommer for tidlig;-) Kanskje du kan fortelle meg hva jeg har gått glipp av? ;-)

Jeg kan nok ikke si noe om hva du har gått glipp av hvis du ikke har opplevd at en mann kommer for tidlig, fordi jeg har aldri kommet for tidlig:-)

Men det var ikke akkurat det å komme for tidlig som var poenget, men heller at du tenker for lite sex, hehe.

Skrevet

Jeg kan nok ikke si noe om hva du har gått glipp av hvis du ikke har opplevd at en mann kommer for tidlig, fordi jeg har aldri kommet for tidlig:-)

Men det var ikke akkurat det å komme for tidlig som var poenget, men heller at du tenker for lite sex, hehe.

Eksempel på en som tenker _masse_ på sex ..... ;-)

http://www.youtube.com/watch?v=zVJOP1RdHC4

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...