Gå til innhold

Office 2007

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

Er det fortsatt noen som kan data her inne?

Jeg har ny pc med Vista. Nå har jeg installert Office 2007 (studentpakka), men jeg får ikke lagret noe som helst. Når jeg forsøker å lagre noe i Word får jeg beskjed om at programmet lukkes, og ingenting blir lagret.

Jeg har lastet ned alt av oppdateringer i Windows Update, inklusive en del Office-oppdateringer.

Er dette et problem flere sliter med? Hva bør jeg gjøre?

Det jeg har forsøkt til nå: Avinstallere og installere på nytt. Uten resultat.

Kan det fungere å gå inn på Windows Update og velge å avinstallere alle Office-oppdateringene jeg har gjort? Jeg ser blant annet at Service Pack 1 (for Office) står som installert flere ganger, noe som virker litt snodig.

(Har ikke PC-en her nå så jeg får ikke forsøkt før i morgen).

Windows sin løsning på problemet var forresten å be meg laste ned Office-oppdateringer, men det har jeg som sagt gjort.

Noen som har opplevd lignende?

mariaflyfly
Skrevet

Legg dette på dataforumet, jeg lurer på om citoyen har en slags "pling" hver gang noen poster noe der. ;)

Hei, forresten. :)

Gjest ikke akkurat hjelp, men..
Skrevet

Har ikke akkurat vært borti samme problemer, men har hatt problem med å innstallere programmer i VISTA, ofte har jeg måtte innstallert en ekstra versjon før jeg kan innstallere det programmet på cden som følger med. Og har hatt problemer med office 2007 også, men det har gått på at jeg ikke får til å åpne dokumenter i tidligere versjoner av office.

Kanskje du har vært dobbelt uheldig? men det er sikkert flere som har prøvd det samme som deg og fått det til så håper du får svar!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Legg dette på dataforumet, jeg lurer på om citoyen har en slags "pling" hver gang noen poster noe der. ;)

Hei, forresten. :)

Hello! :)

Skal slenge det inn på dataforumet hvis jeg ikke klarer å fikse det selv i morgen, etter å ha avinstallert både oppgraderinger og programmet.

At det skal være så jævla vanskelig å gjøre noe så elementært som å lagre et worddokument er langt over min fatteevne.

Og du over: Thanks. Jeg har ikke hatt noen problemer ennå. Alt har faktisk fungert knakende fint. Men det er litt frustrerende at det første programmet jeg har betalt penger for på år og dag skal knote så jævlig. Det er siste gang jeg kjøper noe ærlig og redelig. :)

Skrevet

Vista schmista :P

Har ikke noe godt forslag til problemet med Office 2007. Men du kan jo laste ned OpenOffice, så har du i det minste noe å skrive dokumenter i mens du venter på en løsning...

ShitDiddelyDo
Skrevet

Vista schmista :P

Har ikke noe godt forslag til problemet med Office 2007. Men du kan jo laste ned OpenOffice, så har du i det minste noe å skrive dokumenter i mens du venter på en løsning...

Jeg kjørte noe diagnotiseringsprogram i Office, og fikk beskjed om at jeg hadde tatt et valg om ikke å laste ned en fil (makan til vås, forresten. Jeg flyr da ikke rundt og dropper filer i større programmer), og at jeg skulle krysse av for en dingst inne i "Options" og i løpet av en uke (!) få den aktuelle filen.

Dette er siste gang jeg betaler for et program. Her er jeg ærlig og redelig og dropper piratvarer, og hva er takken? Ikke nok med at Office ikke funker (dvs; det funker jo hvis man ser bort ifra lagringa), men de er i tillegg frekke mot meg i feilsøkinga og sier det er min skyld.

Skrevet

Jeg kjørte noe diagnotiseringsprogram i Office, og fikk beskjed om at jeg hadde tatt et valg om ikke å laste ned en fil (makan til vås, forresten. Jeg flyr da ikke rundt og dropper filer i større programmer), og at jeg skulle krysse av for en dingst inne i "Options" og i løpet av en uke (!) få den aktuelle filen.

Dette er siste gang jeg betaler for et program. Her er jeg ærlig og redelig og dropper piratvarer, og hva er takken? Ikke nok med at Office ikke funker (dvs; det funker jo hvis man ser bort ifra lagringa), men de er i tillegg frekke mot meg i feilsøkinga og sier det er min skyld.

For de fleste brukere ser jeg ikke poenget med å betale for tekstbehandlingsprogram i det hele tatt. OpenOffice er aldeles gratis og gjør jobben mer enn godt nok for de aller fleste.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...