Gå til innhold

Jobben gjør meg stresset!!

Anbefalte innlegg

Gjest Stresset mamma
Skrevet

Jeg hadde en deltidsstilling på en butikk hvor jeg trives kjempe godt. Nå har jeg sagt den opp fordi jeg skal flytte. Jeg har samboer og barn, og vi skal flytte til andre enden av landet hvor resten av familien bor.

Problemet er at det er to måneder til, og av den grunn har jeg sagt at jobben bare kan ringe hvis de trenger vikar i ny og ne. Men jeg kjenner at nå som jeg først har litt "fri", så ønsker jeg faktisk å kunne bruke denne frien til å roe ned min ekstremt stressede sjel, komme igang med treningen igjen uten stress, begynne å spise normalt (noe som var vanskelig i den butik-jobben jeg hadde, derfor la jeg på meg). Nå ønsker jeg å komme meg inn i en rytme og få den til å fungere i hverdagen igjen uten å måtte tenke på at jeg må ta stilling til å svare ja eller nei hvis de ringer meg.

Jeg trenger disse siste 7 ukene mine på å pakke og som sagt komme inn i en rytme igjen. Hvordan forklare dette til jobben, når jeg i utgangspunktet sa at de bare måtte ringe?

Huff...

Skrevet

Kan du ikke bare sende en sms og si at dessverre får jeg ikke anledning til å jobbe ekstra for dere likevel. Trenger ikke begrunne det. Hvis de likevel spør hvorfor, kan du svare at flytteforberedelsene krever mye mer enn du var klar over.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...