Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal kjøpe meg stavmikser i dag. Får ikke bestemt meg for hvilken jeg vil ha. har du en du kan anbefale?

Størrelsen på blandebollen er ikke så viktig (tror jeg hvertfall). Men det hadde vært fint om den kunne knuse is........ Og vispe eggehviter.

Takk for hjelpen.

Skrevet

Bare lurer på hva som er forskjellen eller fordelen med stavmisker framfor kjøkkenmaskin? Jeg har kjøkkenmaskin som jeg bruker til alt mulig, men så hører jeg om så mange som kjøper stavmikser. Bør man ha begge deler?

Gjest mallet
Skrevet

Bare lurer på hva som er forskjellen eller fordelen med stavmisker framfor kjøkkenmaskin? Jeg har kjøkkenmaskin som jeg bruker til alt mulig, men så hører jeg om så mange som kjøper stavmikser. Bør man ha begge deler?

Helt forskjellig bruksområde. Kjøkkenmaskinen bruker jeg til tyngre arbeid (elte deig, kverne kjøtt/fisk osv). Stavmikseren er liten og hendig, den bruker jeg mest til å mose suppen jevn, kutte urter og chili i fillebiter og slike ting.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...