Debra-irl Skrevet 31. mars 2008 Skrevet 31. mars 2008 Skal kjøpe meg stavmikser i dag. Får ikke bestemt meg for hvilken jeg vil ha. har du en du kan anbefale? Størrelsen på blandebollen er ikke så viktig (tror jeg hvertfall). Men det hadde vært fint om den kunne knuse is........ Og vispe eggehviter. Takk for hjelpen. 0 Siter
ekte nick Skrevet 31. mars 2008 Skrevet 31. mars 2008 Bare lurer på hva som er forskjellen eller fordelen med stavmisker framfor kjøkkenmaskin? Jeg har kjøkkenmaskin som jeg bruker til alt mulig, men så hører jeg om så mange som kjøper stavmikser. Bør man ha begge deler? 0 Siter
Gjest mallet Skrevet 31. mars 2008 Skrevet 31. mars 2008 Bare lurer på hva som er forskjellen eller fordelen med stavmisker framfor kjøkkenmaskin? Jeg har kjøkkenmaskin som jeg bruker til alt mulig, men så hører jeg om så mange som kjøper stavmikser. Bør man ha begge deler? Helt forskjellig bruksområde. Kjøkkenmaskinen bruker jeg til tyngre arbeid (elte deig, kverne kjøtt/fisk osv). Stavmikseren er liten og hendig, den bruker jeg mest til å mose suppen jevn, kutte urter og chili i fillebiter og slike ting. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.