Gå til innhold

Hvor kjøper du undertøyet ditt??

Anbefalte innlegg

Gjest Elextra
Skrevet

Liker ikke Triumph. Cupen er ikke helt rund, men får en "tupp" langs midten eller hva jeg skal kalle det. Det ser i alle fall ut som jeg har "spisse" pupper når jeg bruker Triumph. Dette gjelder også når cupen er sydd/"skjøyta" på midten. Da får de også en spissere fasong.

Liker best at puppene er runde.:)

Har funnet en modell eller to som passer meg ganske bra, mange passer ikke.

Gjest BH`freak
Skrevet

Handler gjerne Triumph-undertøy på Cubus eller diverse i spesialforretninger, men sistnevnte er dyrt.

Syns faktisk det er værre å få tak i store størrelser på Cubus. Der tror jeg faktisk jeg aldri har kjøpt undertøy. Eller, truser går jo fint da:)

H&M er den verste tror jeg. I alle fall i den butikken jeg var i, hadde de bare opp til D-cup. Det sto i alle det på oversikten over hvilken størrelse en skulle bruke. Da var D den største. Det er jo litt rart, siden det er mange som bruker større en det..

Gjest Sakzi
Skrevet

Jeg handler nok mest hos lindex - av mangel på andre gode alternativer her i byen. Men min erfaring er denne: Dersom jeg bruker penger på en skikkelig god BH i min korrekte størrelse (som nok er ganske lik din), så er det verdt i alle fall fire lindex-BHer... Man får en BH som sitter skikkelig, som man ser bra ut i, og som man trives i - i stedet for "halvgode" lindex-BHer....

Det betyr faktisk endel det der. Man må føle seg vel i undertøyet. Selv om jeg f.eks bare skulle på skolen, så hadde jeg ikke følt meg så vel i en utvasket slitt BH, selv om ingen skulle se den. Litt merkelig det det..:P

Skrevet

På change ;)

Klarer ikke å kjøpe bh-er som ikke "passer". Da vil jeg heller ha færre, men bedre!

Skrevet

Truser - det går 99% i Sloggi her og de handler jeg som regel på Cubus. Men ser nå til min store forskrekkelse at selve stoffet slites ganske fort (i forhold til prisen) så jeg må vel begynne å prøve noe annet. :o)

Bh'er er et verre kapittel... Har handlet noe på Lindex, Triumph passer meg forholdsvis bra, men skal jeg ha noe som virkelig sitter godt så må jeg på en ordentlig undertøysbutikk og det blir dyyyrt...

Skrevet

Syns faktisk det er værre å få tak i store størrelser på Cubus. Der tror jeg faktisk jeg aldri har kjøpt undertøy. Eller, truser går jo fint da:)

H&M er den verste tror jeg. I alle fall i den butikken jeg var i, hadde de bare opp til D-cup. Det sto i alle det på oversikten over hvilken størrelse en skulle bruke. Da var D den største. Det er jo litt rart, siden det er mange som bruker større en det..

Jeg handler andre ting på Cubus, men ikke bh'er. Ikke etter at jeg ble møtte med latter da jeg spurte etter en bh i str. 75E... No way. Handler egentlig ikke så mye annet der heller når jeg tenker meg om... :o)

Gjest mora2
Skrevet

Det var ikke så verst. Men Hvordan er kvaliteten på undertøyet? Jeg har aldri hørt om den butikken før heller..

Nå har jeg ikke fått brukt det mer enn to tre ganger, men virker helt topp! Sitter utrolig bra på, og er behaglig.

Pluss for at de hadde store str..

"billig" kjedene har veldig lite utvalg i min str...

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg har en veldig gjennomsnittlig størrelse, så med mindre det er veldig utsolgt har jeg sjelden problemer med å få tak i størrelsen.

Har ikke særlig god erfaring med kvaliteten på H&M-undertøyet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...