Gjest Skriver ikke under på denne nei! Skrevet 31. mars 2008 Skrevet 31. mars 2008 Jeg tror jeg har råket ut for en skikkelig hemoroide altså, aldri opplevd før, det er jo dritvondt jo. Dette er ikke noe jeg tenker å søke legehjelp for i første omgang, forhåpentligvis aldri! Jeg mener å ha hørt at nesten annenhver person opplever dette, så det er kanskje ikke så uvanlig, men svært lite snakket om føler jeg! Tok en google og fant ut at det er like mange gode råd som personer som har hatt det omtrent, nedslående, så har dere her inne noen gode råd? Og hvor lenge tar det til det forsvinner? I himmelens navn, dette var ikke fortjent altså! 0 Siter
ekte nick Skrevet 31. mars 2008 Skrevet 31. mars 2008 Det finns noe på apoteket som du kan smøre på hemoroider. Husker ikke hva det heter, bare spør på apoteket. Jeg ville prøvd dette og hvis det ikke hjelper så gå til legen. Legene er MEGET vant til hemoroider. 0 Siter
miia Skrevet 31. mars 2008 Skrevet 31. mars 2008 Det finns noe på apoteket som du kan smøre på hemoroider. Husker ikke hva det heter, bare spør på apoteket. Jeg ville prøvd dette og hvis det ikke hjelper så gå til legen. Legene er MEGET vant til hemoroider. Dette er vel ikke så mye å være flau for... Men du kan kjøpe salve reseptfritt på apoteket; Sheriproct eller Alcos Anal er hemorroidekremer... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.