Gå til innhold

Fastere hud på magen?

Anbefalte innlegg

Gjest gomle
Skrevet

Skulle så gjerne ha strammet opp huden på magen litt. Finnes det noen gode kremer eller metoder som gjør dette? Altså uten en operasjon (hvis det finnes operasjoner som strammer huden da?). Er slank og trener en del, men etter tre svangerskap har huden blitt litt for stor på en måte.

hidi, the scorpion
Skrevet

Det er ingen muskler i hud, så den kan ikke trenes eller "smøres" bort, dessverre...

Gjest mora2
Skrevet

Stå på alle fire, og trekk inn magen, pust ut når du suger inn.

Skyt rygg som en katt.

Eneste øvelsen som hjelper mot den siste pølsen etter svangerskap.(sa min pers. trener til meg..)

Hos hud pleieren kan du få "strøm", det hjelper.Men er ganske dyrt og må vedlikeholdes...

hidi, the scorpion
Skrevet

Stå på alle fire, og trekk inn magen, pust ut når du suger inn.

Skyt rygg som en katt.

Eneste øvelsen som hjelper mot den siste pølsen etter svangerskap.(sa min pers. trener til meg..)

Hos hud pleieren kan du få "strøm", det hjelper.Men er ganske dyrt og må vedlikeholdes...

Hun snakker om overflødig HUD ikke fett! Hud kan ikke strammes inn eller trimmes vekk... Det kan bare opereres vekk.

Gjest mora2
Skrevet

Hun snakker om overflødig HUD ikke fett! Hud kan ikke strammes inn eller trimmes vekk... Det kan bare opereres vekk.

Ok... :0)

Gjest gomle
Skrevet

Hvordan opererer man vekk det da? Det hørtes dyrt og vondt ut..

hidi, the scorpion
Skrevet

Hvordan opererer man vekk det da? Det hørtes dyrt og vondt ut..

Om man bare er litt plaget med løs hud, må dette betales selv. De strekker huden ned under bikinilinja, skjærer bort overflødig hud, og syr sammen. Navlen løsnes, om det trengs, og sys fast etterpå.

Er man plaget med mye løs hud, kan operasjon dekkes av det offentlige.

Google etter priser og andre opplysninger.

Gjest gomle
Skrevet

Om man bare er litt plaget med løs hud, må dette betales selv. De strekker huden ned under bikinilinja, skjærer bort overflødig hud, og syr sammen. Navlen løsnes, om det trengs, og sys fast etterpå.

Er man plaget med mye løs hud, kan operasjon dekkes av det offentlige.

Google etter priser og andre opplysninger.

Au, nei så ille ser jeg ikke ut altså :-)

Gjest gomle
Skrevet

Det er ingen muskler i hud, så den kan ikke trenes eller "smøres" bort, dessverre...

Huden er jo levende den også, den kan jo strekkes ut (når man legger på seg, eller er gravid), så da skulle man jo kunne tenke seg at den også kan stramme seg sammen?

hidi, the scorpion
Skrevet

Huden er jo levende den også, den kan jo strekkes ut (når man legger på seg, eller er gravid), så da skulle man jo kunne tenke seg at den også kan stramme seg sammen?

Jo, hud kan strekke seg for så å trekke seg sammen, med årene så svinner denne evnen gradvis hen, elastisiteten forsvinner... Er huden blitt strukket for langt, vil den ikke klare å trekke seg sammen, noe som kan bli svært synlig på overvektige som har slanket seg mye. Huden bare henger som en fold ;(

Finner du en annen løsning enn operasjon på dette problemet, vil du bli millionær ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...