Gå til innhold

Svie og kløe nedentil

Anbefalte innlegg

Gjest det klør
Skrevet

Siden Lørdag har jeg hatt kløe og svie nedentil.Har klødd så mye at jeg har blitt sår.Sover ikke om natta for da klør det noe jævli.Er gravid i uke 14.Hva skal jeg gjøre?.Ta men en urin prøve til legesentret eller bestille 1 time?

Gjest det klør
Skrevet

Glemte å si at det dunker og banker nedi der også,spesielt om natta

hidi, the scorpion
Skrevet

Glemte å si at det dunker og banker nedi der også,spesielt om natta

Sikkert sopp, som lett kureres med Canesten (reseptfritt på apoteket) ;)

Gjest gomle
Skrevet

Høres ut som sopp, du trenger canesten stikkpille. Men når du er gravid skal du ikke bruke den "applikasjonsdelen", bare putte pillen oppi med fingrene tror jeg. Det står på bruksanvisningen. Kjøp en pakke med både pille og krem, så smører du litt krem noen dager også, for å være sikker. Men pillen må til, jeg har iallfall aldri klart å bli kvitt soppen ved å kun bruke krem. Det går fort over når du først har puttet inn denne pillen. Lykke til :-)

Gjest det klør
Skrevet

Høres ut som sopp, du trenger canesten stikkpille. Men når du er gravid skal du ikke bruke den "applikasjonsdelen", bare putte pillen oppi med fingrene tror jeg. Det står på bruksanvisningen. Kjøp en pakke med både pille og krem, så smører du litt krem noen dager også, for å være sikker. Men pillen må til, jeg har iallfall aldri klart å bli kvitt soppen ved å kun bruke krem. Det går fort over når du først har puttet inn denne pillen. Lykke til :-)

Takk for svar.Får vel prøve det så lenge det ikke skader babyen

Gjest mora2
Skrevet

Sikkert sopp...

Gå på apoteket en tur du :0)

Gjest bikku
Skrevet

Siden du er gravid, så tror jeg det kan være lurt å bestille legetime. Særlig den dunkinga og bankinga kan tyde på en bakterieinfeksjon, selv om det sannsynligvis er sopp, og da er det lurt å få sjekka det. Bedre med et legebesøk for mye enn et for lite.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...