Gå til innhold

Hvordan kunne han få henne og motsatt

Anbefalte innlegg

Gjest togli
Skrevet

Hmm, jeg har noen ganger lurt litt på John Fredriksen og den pene, unge dama hans...... Han er jo styrtrik, men kan jo tenkes at han er særdeles hyggelig også da ;)

Gjest togli
Skrevet

Jeg skjønner faen ikke hva du spør om engang jeg.

Det er en kjent sak at blant annet thaidamer søker etter stygge eldre herremenn. Likeså med østblokktøser. De kan vel ikke få bedre da, ikke veit jeg.

Fulgte du med på TV-serien Thaifjord?

Mine fordommer fikk seg en knekk der ;)

Gjest Elextra
Skrevet

Har du lagt merke til at det er oftere ei pen dame har en stygg mann, enn omvendt?

Er menn mer kresne, kanskje?

Det er jo en kjent sak at menn er mer opptatt av utseendet enn kvinner, og at kvinner er mer opptatt av innhold enn innpakning, for å si det litt banalt :P.

Skrevet

På det første møtet mellom mann og kvinne, er sannsynligvis kvinnen sminket pen. Mannen forelsker seg, og innen han oppdager at hun ser ut som et takras uten sminke, er det for sent, da er han fanget.

Hehe ;o)

Minner meg om en tegneseriestripe jeg så en gang. Han plukker opp en lekker dame på bar, vel hjemme på soverommet tar hun av seg BH med kraftige innlegg, korsett som hadde snørt livet sammen, hofteputer for å ikke være for 'rett', falske øyenvipper, masse sminke OG parykk!

Igjen står det en dame med kropp som Olivia i Skippern og hår som på en pjuskete spurv;-)

Skrevet

Fulgte du med på TV-serien Thaifjord?

Mine fordommer fikk seg en knekk der ;)

Jeg liker uansett ikke thailandere.

Gjest togli
Skrevet

Jeg liker uansett ikke thailandere.

Ja, for alle thailendere er jo like, ikke sant? ;)

Så vidt jeg husker liker du ikke bergensere heller? Liker du døve da?

Skrevet

Alle døve ser jo også klin like ut - umulig å skille dem fra hverandre;-)

Skrevet

Det er med thailendere som med de andre gule i samme kategori, alle ser like ut og er ellers ikke noe å samle på heller.

Ja, jeg liker døve veldig godt, når de ikke stønner så fælt.

Gjest togli
Skrevet

Alle døve ser jo også klin like ut - umulig å skille dem fra hverandre;-)

*HAHA* :-))

Gjest togli
Skrevet

Det er med thailendere som med de andre gule i samme kategori, alle ser like ut og er ellers ikke noe å samle på heller.

Ja, jeg liker døve veldig godt, når de ikke stønner så fælt.

Problemet er at vi ikke hører når vi stønner.

Skrevet

Problemet er at vi ikke hører når vi stønner.

Nei, men så gestikulerer dere desto mer;-)

Gjest togli
Skrevet

Nei, men så gestikulerer dere desto mer;-)

Vi prøver å beherske armbevegelsene slik at det ikke skal skje ulykker ;)

Kåre Kruttlapp
Skrevet

På det første møtet mellom mann og kvinne, er sannsynligvis kvinnen sminket pen. Mannen forelsker seg, og innen han oppdager at hun ser ut som et takras uten sminke, er det for sent, da er han fanget.

Hehe ;o)

"takras" "ler" morsomt utrykk. Når ser en mann ut som et takras da?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...