Gjest i år?? takk for svar Skrevet 2. april 2008 Skrevet 2. april 2008 Er så nyskjerrig at jeg ikke orker å vente, så jeg spør her.... 0 Siter
Luska Skrevet 2. april 2008 Skrevet 2. april 2008 Har du ikke fått den enda? Vi fikk i forrige uke. Jeg hørte at de som får igjen penger får den først. De som enda ikke har fått, får svære baksmeller. 0 Siter
Gjest Fru Verksmester Larsen Skrevet 2. april 2008 Skrevet 2. april 2008 Har du ikke fått den enda? Vi fikk i forrige uke. Jeg hørte at de som får igjen penger får den først. De som enda ikke har fått, får svære baksmeller. Hehe, den var god:) PS: Selvangivelsen sendes ut 3. april. 0 Siter
morsan Skrevet 2. april 2008 Skrevet 2. april 2008 Har du ikke fått den enda? Vi fikk i forrige uke. Jeg hørte at de som får igjen penger får den først. De som enda ikke har fått, får svære baksmeller. Du burde lagt ut dette svaret i går;-) Men morsomt lell *he he* 0 Siter
Mistera Skrevet 2. april 2008 Skrevet 2. april 2008 Har du ikke fått den enda? Vi fikk i forrige uke. Jeg hørte at de som får igjen penger får den først. De som enda ikke har fått, får svære baksmeller. 1 april var igår.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.