Gjest Kim Nils Skrevet 2. april 2008 Skrevet 2. april 2008 I morgen så slipper skatteetaten selvangivelsen og spenningen er som vanlig til å føle på. En kollega mente at man kunne kunne finne oppgjøret på nettet allerede i natt - noen som vet hvor og hvordan? 0 Siter
lissi67 Skrevet 2. april 2008 Skrevet 2. april 2008 Du klarer vel å vente til imorgen? Er skikkelig nyskjerrig jeg også,men har desverre ingen peiling på hvor du kan finne det. Så egentlig hadde jeg slett ikke tenkt å svare. 0 Siter
Flaxseed Skrevet 2. april 2008 Skrevet 2. april 2008 Du klarer vel å vente til imorgen? Er skikkelig nyskjerrig jeg også,men har desverre ingen peiling på hvor du kan finne det. Så egentlig hadde jeg slett ikke tenkt å svare. Hvis det blir sendt i morgen så drøyer det et par dager før vi får det vel? 0 Siter
Gjest mandolina Skrevet 2. april 2008 Skrevet 2. april 2008 Skatteoppgjøret for 2008 må du vente et på til neste år. Det er skatteoppgjøret for 2007 som sendes ut den 3. april. Hilsen 0 Siter
morsan Skrevet 2. april 2008 Skrevet 2. april 2008 Skatteoppgjøret for 2008 må du vente et på til neste år. Det er skatteoppgjøret for 2007 som sendes ut den 3. april. Hilsen Teknisk sett er det bare selvangivelsen, inklusive en foreløpig skatteberegning, som sendes ut i morgen. Selve skatteoppgjøret kommer først i juni, evt oktober;-) *pirke pirke* 0 Siter
Gjest mandolina Skrevet 2. april 2008 Skrevet 2. april 2008 Skatteoppgjøret for 2008 må du vente et på til neste år. Det er skatteoppgjøret for 2007 som sendes ut den 3. april. Hilsen OK Selvangivelse med foreløpig beregning av skatter og avgifter for 2007. Hilsen 0 Siter
Gjest mandolina Skrevet 2. april 2008 Skrevet 2. april 2008 Teknisk sett er det bare selvangivelsen, inklusive en foreløpig skatteberegning, som sendes ut i morgen. Selve skatteoppgjøret kommer først i juni, evt oktober;-) *pirke pirke* Dette svaret kom feil, jeg trykket på svar knappen, men svaret kom under mitt eget innlegg. OK Selvangivelse med foreløpig beregning av skatter og avgifter for 2007. Hilsen 0 Siter
Gjest mandolina Skrevet 2. april 2008 Skrevet 2. april 2008 www.altinn.no Dette gjelder for selvstendig næringsdrivende. Hilsen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.