Debra-irl Skrevet 2. april 2008 Skrevet 2. april 2008 Hvilken vei gaper "krokodillen"? Mot det største eller minste tallet? herlighet, bare rører i tankene i dag...... Nå høres begge deler logisk ut, enten at krokodillen er grådig, eller at det egentlig er en pil som peker mot det største tallet....... hjelp? 0 Siter
....AV Skrevet 2. april 2008 Skrevet 2. april 2008 Den gaper mot det største tallet. Den største åpningen mot det største tallet. 0 Siter
Gjest mandolina Skrevet 2. april 2008 Skrevet 2. april 2008 Den gaper alltid mot det mellomste tallet. Hilsen 0 Siter
Debra-irl Skrevet 2. april 2008 Forfatter Skrevet 2. april 2008 Den gaper mot det største tallet. Den største åpningen mot det største tallet. TAKK! puh.... 0 Siter
ariadne Skrevet 2. april 2008 Skrevet 2. april 2008 Hva tror du krokodillen har mest lyst på? En liten spurv eller en deilig, diger gnu? Ü 0 Siter
ariadne Skrevet 2. april 2008 Skrevet 2. april 2008 Hva tror du krokodillen har mest lyst på til middag? En liten spurv eller en diger, saftig gnu? Ü 0 Siter
frosken Skrevet 2. april 2008 Skrevet 2. april 2008 Hva tror du krokodillen har mest lyst på? En liten spurv eller en deilig, diger gnu? Ü Det der med gnu blir for vanskelig, tror den vil ha en elefant! God natt :-) 0 Siter
ariadne Skrevet 2. april 2008 Skrevet 2. april 2008 Det der med gnu blir for vanskelig, tror den vil ha en elefant! God natt :-) Mulig det. ; ) Nattinatt! 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 2. april 2008 Skrevet 2. april 2008 Hva tror du krokodillen har mest lyst på til middag? En liten spurv eller en diger, saftig gnu? Ü Kommer vel an på hvor stor/gammel denne krokodillen er, he, he... 0 Siter
ariadne Skrevet 2. april 2008 Skrevet 2. april 2008 Kommer vel an på hvor stor/gammel denne krokodillen er, he, he... Ah, kom igjen, her prøver jeg å være pedagogisk! 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 2. april 2008 Skrevet 2. april 2008 Ah, kom igjen, her prøver jeg å være pedagogisk! Hadde alle ungene på besøk, og èn ting var vi helt enige om, det finnes ingen mattgeni blant oss Sånn er det bare med den saken 0 Siter
Luska Skrevet 3. april 2008 Skrevet 3. april 2008 Hva tror du krokodillen har mest lyst på til middag? En liten spurv eller en diger, saftig gnu? Ü Det kommer vel an på om den liker hvitt eller rødt kjøtt. ;-P 0 Siter
Debra-irl Skrevet 3. april 2008 Forfatter Skrevet 3. april 2008 Hva tror du krokodillen har mest lyst på til middag? En liten spurv eller en diger, saftig gnu? Ü he he he. Spurver blir så lett tørre ved servering. Gnuuu er svaret!! 0 Siter
Debra-irl Skrevet 3. april 2008 Forfatter Skrevet 3. april 2008 >>>>>>>>> Sett inn et tall DER du! he he he. Jeg velger å svare som ungen *vilikke* :-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 3. april 2008 Skrevet 3. april 2008 Den gaper alltid mot det mellomste tallet. Hilsen Eh? 0 Siter
Kalevala Skrevet 3. april 2008 Skrevet 3. april 2008 Hva tror du krokodillen har mest lyst på til middag? En liten spurv eller en diger, saftig gnu? Ü *hehe* Tenk om du var mattelæreren min da jeg gikk på skolen :-) 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 3. april 2008 Skrevet 3. april 2008 Det kommer vel an på om den liker hvitt eller rødt kjøtt. ;-P lol 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 3. april 2008 Skrevet 3. april 2008 Hva tror du krokodillen har mest lyst på til middag? En liten spurv eller en diger, saftig gnu? Ü Vi vil ha svaret...! *snøfter utålmodig* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.