fuji1365380447 Skrevet 3. april 2008 Skrevet 3. april 2008 Jeg er en slik som har flere bøker på gang samtidig. På nattbordet mitt nå ligger en biografi om Caecar og en biografi om James A. Michener. Men når jeg er trøtt og sliten så orker jeg ikke å lese så tung litteratur, så jeg holder også på med den nye til Robert Wilson : De skjulte morderne. Den er kjempespennende! 0 Siter
fru Burlefot Skrevet 3. april 2008 Skrevet 3. april 2008 Akkurat nå leser jeg Atonement av Ian McEwan. 0 Siter
Gjest Ask Burlefot Skrevet 3. april 2008 Skrevet 3. april 2008 Akkurat nu leser jeg "Lasso rundt fru Luna" av Agnar Mykle, veldig god bok må jeg si! 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 3. april 2008 Skrevet 3. april 2008 'Læreren' av Frank McCourt. Blekner nok helt bort i forhold til debutboka 'Engelen på det sjuende trinn' som bare var hekt fantastisk god. 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 3. april 2008 Skrevet 3. april 2008 "Den merkelige hendelsen med hunden den natten" av Mark Hadden. Leser litt Dan Brown på si - "Iskaldt bedrag". Den merkelige hendelsen med hunden den natten,den handler om en autist sant? Er den god,og er den lettlest? 0 Siter
Aliza1365380759 Skrevet 3. april 2008 Skrevet 3. april 2008 The Nuclear Sphinx of Tehran: Mahmoud Ahmadinejad and the State of Iran, av Yossi Melman og Meir Javedanfar. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 3. april 2008 Skrevet 3. april 2008 A thousand splendid suns, av Khaled Hosseini. Så langt minst like bra som Drageløperen. 0 Siter
Kalevala Skrevet 3. april 2008 Skrevet 3. april 2008 Den merkelige hendelsen med hunden den natten,den handler om en autist sant? Er den god,og er den lettlest? Det var ikke meg du spurte, men så får du flere meninger kanskje :-) Den handler om en autist, er lettlest og var den boken jeg leste i fjor som gjorde størst inntrykk på meg. Anbefales altså. http://www.bokklubben.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=1571986&rom=AK 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 3. april 2008 Skrevet 3. april 2008 Øh... Husker ikke helt hva den heter. En krim av Henning Mankell ihvertfall. Lurer på om det var "Den andre kvinnen", eller noe sånn den heter. Spennende ihvertfall. Jeg liker Mankells krim. 0 Siter
Lisabeth Skrevet 3. april 2008 Skrevet 3. april 2008 Ville svaner-tre døtre av Kina av Jung Chang. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 3. april 2008 Skrevet 3. april 2008 Den merkelige hendelsen med hunden den natten,den handler om en autist sant? Er den god,og er den lettlest? Ja på begge spørsmål, tror jeg, men har ikke kommet så langt ennå. 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 3. april 2008 Skrevet 3. april 2008 Egentlig Den stille piken av Peter Høeg, men nokså skuffende fenger den ikke, så jeg leser heller Populærmusikk fra Vittula på si, som er fornøyelig! 0 Siter
Elbereth Skrevet 3. april 2008 Skrevet 3. april 2008 Leser om igjen Mikael Niemi: Populærmusikk fra Vittula. Kjempebok. Holdt på å le meg forderva sist jeg leste den )) Ellers har jeg nettopp lest ferdig alle Harry Potter-bøkene. 0 Siter
Solsikkefrø Skrevet 3. april 2008 Skrevet 3. april 2008 Ikke uten min datter. I forrige uke leste jeg "Solgt" for 5 gang. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 4. april 2008 Skrevet 4. april 2008 Øh... Husker ikke helt hva den heter. En krim av Henning Mankell ihvertfall. Lurer på om det var "Den andre kvinnen", eller noe sånn den heter. Spennende ihvertfall. Jeg liker Mankells krim. Enig, Mankells krim er bra, men om man leser flere i strekk kan man bli litt lei av de like plottene. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 4. april 2008 Skrevet 4. april 2008 Enig, Mankells krim er bra, men om man leser flere i strekk kan man bli litt lei av de like plottene. Skjønner hva du mener. Jeg leser dem innimellom andre ting, og de går fort å lese. Typisk meg å kjøpe en ny Mankell-pocket på Gardermoen når jeg sitter og venter på fly til kjæresten. Og så leser jeg den som regel ut i løpet av helga eller uka etter. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.