Gå til innhold

Hvilken bok leser du nå?

Anbefalte innlegg

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Luska

3

• hare1365380455

3

• Jølsen

3

• Speak

2

Mest aktive i denne tråden

fuji1365380447
Skrevet

Jeg er en slik som har flere bøker på gang samtidig. På nattbordet mitt nå ligger en biografi om Caecar og en biografi om James A. Michener.

Men når jeg er trøtt og sliten så orker jeg ikke å lese så tung litteratur, så jeg holder også på med den nye til Robert Wilson : De skjulte morderne. Den er kjempespennende!

fru Burlefot
Skrevet

Akkurat nå leser jeg Atonement av Ian McEwan.

Gjest Ask Burlefot
Skrevet

Akkurat nu leser jeg "Lasso rundt fru Luna" av Agnar Mykle, veldig god bok må jeg si!

Gjest ChiengMai
Skrevet

'Læreren' av Frank McCourt. Blekner nok helt bort i forhold til debutboka 'Engelen på det sjuende trinn' som bare var hekt fantastisk god.

Gjest D*lilith
Skrevet

"Den merkelige hendelsen med hunden den natten" av Mark Hadden.

Leser litt Dan Brown på si - "Iskaldt bedrag".

Den merkelige hendelsen med hunden den natten,den handler om en autist sant?

Er den god,og er den lettlest?

Aliza1365380759
Skrevet

The Nuclear Sphinx of Tehran: Mahmoud Ahmadinejad and the State of Iran, av Yossi Melman og Meir Javedanfar.

Skrevet

A thousand splendid suns, av Khaled Hosseini.

Så langt minst like bra som Drageløperen.

mariaflyfly
Skrevet

Øh... Husker ikke helt hva den heter. En krim av Henning Mankell ihvertfall. Lurer på om det var "Den andre kvinnen", eller noe sånn den heter. Spennende ihvertfall. Jeg liker Mankells krim.

Skrevet

Ville svaner-tre døtre av Kina av Jung Chang.

Gjest Elextra
Skrevet

Den merkelige hendelsen med hunden den natten,den handler om en autist sant?

Er den god,og er den lettlest?

Ja på begge spørsmål, tror jeg, men har ikke kommet så langt ennå.

Gjest Kayia
Skrevet

Egentlig Den stille piken av Peter Høeg, men nokså skuffende fenger den ikke, så jeg leser heller Populærmusikk fra Vittula på si, som er fornøyelig! :)

Skrevet

Leser om igjen Mikael Niemi: Populærmusikk fra Vittula. Kjempebok. Holdt på å le meg forderva sist jeg leste den :)))

Ellers har jeg nettopp lest ferdig alle Harry Potter-bøkene.

Solsikkefrø
Skrevet

Ikke uten min datter.

I forrige uke leste jeg "Solgt" for 5 gang.

Gjest Elextra
Skrevet

Øh... Husker ikke helt hva den heter. En krim av Henning Mankell ihvertfall. Lurer på om det var "Den andre kvinnen", eller noe sånn den heter. Spennende ihvertfall. Jeg liker Mankells krim.

Enig, Mankells krim er bra, men om man leser flere i strekk kan man bli litt lei av de like plottene.

mariaflyfly
Skrevet

Enig, Mankells krim er bra, men om man leser flere i strekk kan man bli litt lei av de like plottene.

Skjønner hva du mener. Jeg leser dem innimellom andre ting, og de går fort å lese. :)

Typisk meg å kjøpe en ny Mankell-pocket på Gardermoen når jeg sitter og venter på fly til kjæresten. Og så leser jeg den som regel ut i løpet av helga eller uka etter. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...