Gjest ViViola Skrevet 4. april 2008 Skrevet 4. april 2008 Vi også gi deg en klem! Vi har et nært vennepar som mistet sin lille gutt i vinter. Var i begravelsen, og det var fælt å se den store pappaen bære den lille kista... Takk for klem! Jeg husker ikke så mye fra vår begravelse, men akkurat det bildet der, av pappan med den vesle, hvite kista, det sitter spikret... 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 4. april 2008 Skrevet 4. april 2008 Uff, det var forferdelig trist å høre. Stor klem fra meg. Takk for klem. Det er flere år siden nå, men arret er fortsatt ganske hissig og rødt... 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 4. april 2008 Skrevet 4. april 2008 Viviola- jeg vet ikke hvordan jeg skal uttrykke meg nå - men jeg vil bare si at det var trist å lese dette, og at jeg føler med dere. Tusen takk, omtanke varmer. Det er år siden nå, men man glemmer aldri. Men gudskjelov kommer man seg videre i livet - og vi har et veldig godt liv i dag. 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 4. april 2008 Skrevet 4. april 2008 Forferdelig å høre. Jeg er veldig glad i barn, så jeg får vondt i hele kroppen bare jeg leser om det. Håper det går rimelig bra med dere. Vi har et flott liv i dag, selv om vi er en for lite. Utrolig hvor fantastisk vi er innredt, vi mennesker, som kan reise oss igjen etter slike slag. 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 4. april 2008 Skrevet 4. april 2008 Jeg visste heller ikke dette. Huff, så forferdelig leit! Stor klem Ja, det er forferdelig, noe annet ord finnes ikke. Men vi har et godt liv i dag, altså, vi fikk bearbeidet sorgen på en fin måte, og det gjør vi forsåvidt enda. Jeg gleder meg mer over de to vi har enn jeg sørger for tapet - slik må det være, ellers ville jeg ikke blitt noen god mamma for de som lever. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 4. april 2008 Skrevet 4. april 2008 Møt opp litt før, så kan du ta masse bilder. Om du ikke er i nær familie, ville jeg spurt først da.. Om du tar bilder under sermonien, ta for all del av blitsen.. Bilder fra begravelser er et fint minne! Ofte er man så ute av seg selv, at man glemer hvordan det hele så ut.. Vi tok flere bilder, i tilegg til at begravelseagentene tok bilder a alle kransene og kista. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 4. april 2008 Skrevet 4. april 2008 Det ble tatt mange bilder av kista inne i kirken, før seriemonien, og ved graven etter at kista ble senket da vi hadde begravelse for vårt barn. Ingen reagerte på det, men jeg tror kanskje ikke at man gjør noe under selve seremonien. Og det var ikke vi som tok bilder, men heldigvis noen "våkne" slektninger. Så trist å høre.. *Klem* 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 4. april 2008 Skrevet 4. april 2008 Så trist å høre.. *Klem* Takk for klem. Det er ille og uforståelig og oppleves ekstremt urettferdig, men heldigvis har vi kommet oss og har et veldig bra liv i dag. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 4. april 2008 Skrevet 4. april 2008 Snakk med de pårørende på forhånd og spør om det er greit. Eg har blitt engasjert av pårørende til å fotografere i begravelsen til de nærmeste i en familie, ingen som reagerte på det. Men det handler om å være så diskret som mulig, prøv å være "usynlig", det kan bli veldig fine bilder som familien sikkert vil sette pris på i ettertid. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 4. april 2008 Skrevet 4. april 2008 Ja, det er forferdelig, noe annet ord finnes ikke. Men vi har et godt liv i dag, altså, vi fikk bearbeidet sorgen på en fin måte, og det gjør vi forsåvidt enda. Jeg gleder meg mer over de to vi har enn jeg sørger for tapet - slik må det være, ellers ville jeg ikke blitt noen god mamma for de som lever. *klem* 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 4. april 2008 Skrevet 4. april 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1207315899' post='3842595] *klem* Takk! 0 Siter
Gjest Enkeenke Skrevet 4. april 2008 Skrevet 4. april 2008 Jeg ville ha opplevd det som meget upasende - ja, direkte sårende - hvis noen hadde begynt å knipse bilder i min manns begravelse. Min bror spurte om jeg ville at han skulle ta noen bilder - hvilket jeg ikke ville. Dersom det er snakk om bilder av kisten og blomstene tror jeg at det er helt vanlig at begravelsesbyrået ordner med det. Jeg fikk slike bilder etterpå. Det var greit å få dem, men savner absolutt ikke andre bilder av folk i sjokk og sorg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.