Gå til innhold

Benet svikter under meg!


Gjest skummelt?

Anbefalte innlegg

Gjest det gikk over

Beklager, det skulle selvfølgelig være 21 år! Har nok desverre tastet feil:( Og det er faktisk ikke et tulle-innlegg, for selv om det sikkert høres litt bagatellmessig ut, er det ikke så gøy å oppleve flere ganger at benet bare "slutter å virke"!

Nerver i klem?

Jeg opplevde det da jeg var gravid, og det var visst noe i klem slik at jeg kunne oppleve det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan det være isjas...? Har opplevd det samme sjøl flere ganger, men det er så sjelden at jeg ikke har brydd meg med å sjekke det mer... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mora2

Snaxy fikk kneet sparket ut av ledd en gang, det resulterte i at det dannet seg en klump bak kneskåla.

Hans bein sviktet bare plutselig.Gikk på trynet noen ganger for å si det sånn...

Så ta et bilde av kneet ditt, kan jo ligge noe skjult bak der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest D*lilith

Det høres kanskje morsomt ut, men det er ikke så gøy å oppleve å skulle trå på benet og så bare sklir det vekk under meg. Er sikkert bare en bagatell, men litt ekkelt er det likevel.

Beklager,trodde det var en spøk...siden du bare var 2 år gammel.

Håper det ordner seg : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...