Gå til innhold

Komplementær behandling etter kreftbehandling

Anbefalte innlegg

Gjest ariadne

Hvor kan jeg finne en lege som også er interssert i og oppdatert på komplementær behandling i fht til kreft? Jeg har sjekket norsk forening for helehetsmedisins nettsider, men finner ingenting der. Jeg er behandlet for langtkommet brystkreft, først med cellegift, deretter operasjon, og skal nå stråles. Når behandlingen er ferdig ønsker jeg å få sjekket hvilke effekter dette har hatt på kroppen for evt å ta tilskudd av det jeg har for lite av. I tillegg ønsker jeg behandling som kan om mulig utsette evt tilbakefall. Jeg har primært mulighet til å få behandling i det utvidede Oslo-området, samt i Tromsø. Jeg finner ikke dette på egenhånd.

Fortsetter under...

Stig Bruset er jo det, men han er fastlege og tar bare pasienter fra Lier-området.

Bernt Rognlien ved Balderklinikken i Oslo er også det.

Roald Strand ved Kilden Helse i Oslo kan nok også hjelpe deg et godt stykke på vei.

Anna Kathrine Ljøgodt vil nok også kunne hjelpe deg. Hun var på Balderklinikken før, vet ikke om hun er der nå.

Stig Bruset er jo det, men han er fastlege og tar bare pasienter fra Lier-området.

Bernt Rognlien ved Balderklinikken i Oslo er også det.

Roald Strand ved Kilden Helse i Oslo kan nok også hjelpe deg et godt stykke på vei.

Anna Kathrine Ljøgodt vil nok også kunne hjelpe deg. Hun var på Balderklinikken før, vet ikke om hun er der nå.

Takk for tips! :)

Stig Bruset - Alt. medisin

Siden du spør om en lege så kan du kontakte f.eks. Balderklinikken, Kilden Helse eller Holistisk senter på Vinderen. Det finnes også leger som praktiserer antroposofisk medisin f.eks. ved Teraputikum legekontor i Oscarsgate. I Tromsø kan du kanskje ringe til NAFKAM eller NIFAB på universitetet som kanskje kan hjelpe med konkrete navn.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...