loppelise Skrevet 22. juni 2001 Skrevet 22. juni 2001 Hei.. Fra August 2000 har jeg hatt to jobber... den ene en deltidsstilling, som jeg jobbet fulltid i, sluttet der i slutten av februar og den andre et vikariat, begynte der 12.mars og som er ferdig nå 29.06.01.... I begge jobbene fikk/får jeg utbetalt ca 10-11.000 i mnd.... Hvor mye vil jeg da få i svangerskapspenger...?? Må jeg søke nå før jeg er feridg i vikariatet?? Og kan jeg melde meg arbeidsledig fram til permisjonen min skal starte?? Vil jeg i det hele tatt få svangerskaps permisjon?? Og hvor i Oslo ligger det et trygdekontor jeg kan få tak i et slikt søknadskjema?? Jeg bor på Tøyen/Hasle... 0 Siter
Irene Grøneng Skrevet 25. juni 2001 Skrevet 25. juni 2001 Dersom du får dagpenger til du tar permisjon, får du fødselspenger ut fra inntekten de BESTE 6 mndr av de siste 10 mndr før permisjon. Se for øvrig http://trygdehjelpen.no/fodsel/beregning.html 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.