Elbereth Skrevet 13. april 2008 Skrevet 13. april 2008 Jeg har pleid å gjøre det sånn i alle fall. Nå er det sjelden jeg koker suppe, riktignok. Det ender som regel med at jeg "tar i litt ekstra makaroni, det ser så lite ut", og så snur jeg ryggen til et øyeblikk, og vips, så har jeg pinnstiv makaroniguffe med tomatfarge ;D *usj* 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 13. april 2008 Skrevet 13. april 2008 Ja, jeg har hørt den óg! :-) Begge historiene er sikkert oppdiktede, men likevel evig sanne og allmenngyldige;-) Det ligger nok noe i slike historier. Jeg sluttet for et par år siden å legge sammen små håndduker på en spesiell måte. Jeg gjorde jo bare slik som mamma alltid har gjort, men den formen passer ikke inn i mine skap 0 Siter
....AV Skrevet 13. april 2008 Skrevet 13. april 2008 Når jeg bruker posesuppe, er det bare å putte oppi ukokt makaroni. Når jeg lager tomatsuppe mer fra bunnen med boks-tomater, koker jeg makaroni ved siden av ettersom jeg skal mose tomatene med stavmikseren til slutt. 0 Siter
Speak Skrevet 14. april 2008 Skrevet 14. april 2008 Rett i suppa før koking går bra:-) Ikke fårhåndskoking. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.