Gå til innhold

Makaroni i tomatsuppe

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har pleid å gjøre det sånn i alle fall.

Nå er det sjelden jeg koker suppe, riktignok. Det ender som regel med at jeg "tar i litt ekstra makaroni, det ser så lite ut", og så snur jeg ryggen til et øyeblikk, og vips, så har jeg pinnstiv makaroniguffe med tomatfarge ;D *usj*

Fortsetter under...

AneM1365380603
Skrevet

Ja, jeg har hørt den óg! :-) Begge historiene er sikkert oppdiktede, men likevel evig sanne og allmenngyldige;-)

Det ligger nok noe i slike historier. Jeg sluttet for et par år siden å legge sammen små håndduker på en spesiell måte. Jeg gjorde jo bare slik som mamma alltid har gjort, men den formen passer ikke inn i mine skap ;)

Skrevet

Når jeg bruker posesuppe, er det bare å putte oppi ukokt makaroni. Når jeg lager tomatsuppe mer fra bunnen med boks-tomater, koker jeg makaroni ved siden av ettersom jeg skal mose tomatene med stavmikseren til slutt.

Skrevet

Rett i suppa før koking går bra:-) Ikke fårhåndskoking.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...