Gjest dårlig råd i april Skrevet 15. april 2008 Skrevet 15. april 2008 Hvor lenge kan man utsette å betale årsavgiften på bil før dem kommer å klipper skiltene? 0 Siter
mrxx Skrevet 15. april 2008 Skrevet 15. april 2008 De begynner ikke å klippe skilt før sommerferien. 0 Siter
Bookworm Skrevet 15. april 2008 Skrevet 15. april 2008 Tror ikke skiltene blir klippet før utpå høsten igjen en gang... Det vil jo komme på gebyrer hvis du får tilsendt purringer, men kan du ikke ringe dem og be om en utsettelse da. De fleste er behjelpelige med det hvis man spør, og da slipper man ekstrakostnader... 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 15. april 2008 Skrevet 15. april 2008 Politiet var her og klippte skiltene av en bil en dag,men vet ikke om det var pga uteblitt betaling da. 0 Siter
Gjest bilsynderen Skrevet 15. april 2008 Skrevet 15. april 2008 I fjor betalte jeg ikke før i juni tror jeg. Eller var det juli? Hadde ikke penger. Det kom et par purringer og trusselbrev om avskilting. Tror det siste VAR avskiltingsbegjæring eller hva det heter. Altså, hadde jeg blitt stoppet på veien med bilen (ja jeg kjørte), hadde de muligens klippet skiltene på stedet. Ellers sa de på nyheter (og veivesenet da jeg ringte) at de ikke klippet før 15. aug. Men det var i fjor. (Tviler på at de har mer kapasitet i sommerferien i år enn i fjor, så det blir nok ikke før rundt da i år heller.) Har ikke betalt den enda jeg heller, men har planer om å gjøre det i mai denne gang.. Det får bare bli tilleggsavgift, nytter ikke å ringe om utsettelse, no mercy der i gården.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.