Gå til innhold

Utsette Årsavgiften

Anbefalte innlegg

Gjest dårlig råd i april
Skrevet

Hvor lenge kan man utsette å betale årsavgiften på bil før dem kommer å klipper skiltene?

Skrevet

Tror ikke skiltene blir klippet før utpå høsten igjen en gang... Det vil jo komme på gebyrer hvis du får tilsendt purringer, men kan du ikke ringe dem og be om en utsettelse da. De fleste er behjelpelige med det hvis man spør, og da slipper man ekstrakostnader...

Gjest D*lilith
Skrevet

Politiet var her og klippte skiltene av en bil en dag,men vet ikke om det var pga uteblitt betaling da.

Gjest bilsynderen
Skrevet

I fjor betalte jeg ikke før i juni tror jeg. Eller var det juli? Hadde ikke penger. Det kom et par purringer og trusselbrev om avskilting. Tror det siste VAR avskiltingsbegjæring eller hva det heter. Altså, hadde jeg blitt stoppet på veien med bilen (ja jeg kjørte), hadde de muligens klippet skiltene på stedet.

Ellers sa de på nyheter (og veivesenet da jeg ringte) at de ikke klippet før 15. aug. Men det var i fjor. (Tviler på at de har mer kapasitet i sommerferien i år enn i fjor, så det blir nok ikke før rundt da i år heller.)

Har ikke betalt den enda jeg heller, men har planer om å gjøre det i mai denne gang.. Det får bare bli tilleggsavgift, nytter ikke å ringe om utsettelse, no mercy der i gården.... :(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...