Gå til innhold

Vaske persienner, hvordan???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det på tide å begynne med vårrengjøringen, og med det lurer jeg på en ting!

Hvordan i all verden skal jeg få vasket persiennene? Prøvd med klut, men man drar jo bare møkka utover!

Har tenkt på sånn støvkost, men hvor blir det av alt støvet da? Har på følelsen av at det bare tar seg en liten flytur og lander kaboom på persienna igjen jeg:o)

Gode tips??

Fortsetter under...

Gjest Empare
Skrevet

Kontakt Eidsvoll miljøprodukter (norwex). De ha en interiørkost som er super til den slags og annet

Skrevet

Swiffer Duster er fin til sånt :o) Den samler opp støvet så det ikke flagrer rundt alle veier.

Skrevet

Jeg brukte våt microfiberklut fra KID, syns det funka bra...

Skrevet

Bruk støvsugeren eller tørr microfiberklut på de først, da får du vekk det verste av støvet, så kan du vaske dem etterpå...

Annonse

Gjest mandolina
Skrevet

Er persiennene meget skitne, kan du ta dem ned og vaske de i badekaret, de blir som nye etterpå.

Hilsen

candyqueen_83
Skrevet

Jeg ville skrudd dem ned og vasket dem i badekaret, eller i hageslangen ute på gresset. For å få dem helt rene.

Så kan du vedlikeholde med sånn persiennekost innimellom resten av året :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...