Gå til innhold

Irriterende; alarm på kjøpt vare

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går kjøpte vi diverse ting på XXL. Sykkel, sko, hjelmer, og rulleskøyter. Far i huset har ikke registrert at en sort, rund alarm henger bakpå den en rulleskøyta (de ble tatt i bruk i går). Jeg så det nå. Den er rund og sort - og på motsatt side er det kun en liten ståldings, og er festet gjennom ei hempe bakpå skøyta.

Kan jeg knuse alarmen med en hammer? Eller vil det ikke la seg gjøre?

Skrevet

Jeg tror ikke jeg hadde tatt sjansen. Ta heller med kvittering og rulleskøyte til butikken, så får de fjerne alarmen.

Skrevet

Jeg tror ikke jeg hadde tatt sjansen. Ta heller med kvittering og rulleskøyte til butikken, så får de fjerne alarmen.

Ja, men det er jo så forbaska å ta det omveien helt dit bare pga en idiotisk feil begått av butikkpersonalet *hrmf*

Det er faktisk ikke første gangen, dette...

Gjest baufil
Skrevet

Vi har også opplevd det samme som dere flere ganger. Vi har brukt en baufil og filt den av, den som er stukket igjennom. Om du knuser den, så vil du kanskje være uheldig med å få farge på alt...

Gjest ChiengMai
Skrevet

Er det en magnetdings kan dere prøve med en sterk magnet. Så sa de i butikken etter at de hadde glemt å ta av en sånn alarmknapp på en t-skjorte vi hadde kjøpt.

Skrevet

Bruk boltetang til å klippe av "dingsen", om du bor i Oslo så kan du sikkert får lånt ei av en biltyv eller noe. :)

Skrevet

Er ikke den dingsen fylt med blekk da? Opplevde det samme på H&M en gang og de skeptisk på meg da jeg kom for å få tatt den av, men siden jeg hadde kvitteringen så gikk det greit.

Skrevet

Er ikke den dingsen fylt med blekk da? Opplevde det samme på H&M en gang og de skeptisk på meg da jeg kom for å få tatt den av, men siden jeg hadde kvitteringen så gikk det greit.

Aner ikke. Blir vel en tur bortom butikken der i morgen. *sur* Det er så forbanna unødvendig ekstraarbeid.

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1208685125' post='3855731]

Ja, men det er jo så forbaska å ta det omveien helt dit bare pga en idiotisk feil begått av butikkpersonalet *hrmf*

Det er faktisk ikke første gangen, dette...

Det skjønner jeg!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...