Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har lest om det alternative middlet oralmat. Jeg er en kvinne 53år og har diagnosen kols. Jeg har sluttet å røke for 7 år siden, er i full jobb i helsesektoren. Kolsdiagnosen har jeg hatt i 10 år. Jeg bruker oxis x 2 med liten effekt og Flutide 250mg x 2. Jeg har ikke slimhoste, mere tørr hoste og det lille slimet som da kommer opp er seigt. Er tett i brystet og blir fort tungpusten, særlig i motbakker og ved andre fysiske anstrengelser. Lurer på om oralmat kan være noe for meg. De som jeg har lest om og som har gått på dette preparatet har alle hatt mye slimhoste noe jeg ikke er plaget med. Følger det med noen form for dossering når man tar dette preparatet. Oppfølging? Min lege er veldig lite opptatt av alternataive metoder så det vil ikke bli noe oppfølging hos han. Takknemlig for svar

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/304733-kols/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stig Bruset - Alt. medisin

Vi mangler dessverre effektive behandlingsmetoder mot KOLS, men det viktigste er at du har sluttet å røyke! Oralmat er et ekstrakt fra rug og brukes ved å dryppe noen dråper på tunga. Noen av mine pasienter har brukt preparatet med noe effekt som bl.a. mindre sliming. Oralmat inneholder blant annet betaglukan som virker stimulerende på immunsystemet når de kommer i kontakt med slimhinnene våre ved å aktivere det uspesifikke immunapparatet (ikke antistoffproduksjon).

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/304733-kols/#findComment-2473418
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...