Gå til innhold

Sjuk av huset?

Anbefalte innlegg

Gjest leiavåveresjuk

Eg har et halvt års tid vore plaga med smerter i kroppen. Ofte som ei "gangsperre" i heile kroppen, eller som verk i forbindelse med ledd. eg har og i perioden vore nokså trøtt. eg har tatt ganske mange forskjellige prøver, og alle skal vere innanfor normalverdiane. Legane vurderte ei stund å kalle det et slags "tretthetssyndrom", men enda med at det truleg er ein forlenga rekonvalens(eller noko liknande) etter ein virusinnfeksjon. Eg har skifta til ein mindre fysisk jobb og er difor i arbeid igjen etter 6mnd. sjukmelding, derav 2 i aktiv sjk.mld. Men eg er eigentleg ikkje vesentleg betre. For ikkje lenge sidan tok sønn min på 8 år ein 24 timers ekg på grunn av rare smerter, først "alltid" i brystet, men no seinare over heile kroppen. Og no har min sambuar fått smerter, men desse er i beina. Ho seier det kjennest litt som ei gangsperre i låra, og litt som "voksesmerter" som ho hadde som barn. Så det eg lurer på no er: Kan det vere huset vi bur i? Og i så fall kva i huset kan gi oss slike plager, gass? el-ståling? Finst det andre ting? Og kan vi gjere noko for å få dette målt? Vi bur i ei leilighet i sentrum med kontorlandskap i etasjen under. Her har vi budd i nesten tre år og det har vert skifta leigetakar under oss for 1,5 år sidan.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/305618-sjuk-av-huset/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 4 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...