Gjest familie med deprimert Skrevet 7. mai 2008 Skrevet 7. mai 2008 Når en har fått en dyp depresjon, hvor land tid må man påberegne før vedkommende merker at verden begynner å bli et greiere sted å være? At det går oppover igjen? Skjønner at det er individuelt men tenker gjennomsnittelig. Er en bekjent av meg som anbefaler alternativ behandling, enten i tillegg til psykolog eller i stedet for. Da er det kinesiolog som blir anbefalt av vedkommende. Jeg har nok ikke veldig stor tro på alternativ behandling, men er det noen som har prøvd det? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 7. mai 2008 Skrevet 7. mai 2008 En ubehandlet depresjon varer fra 4-8 mnd. Å ikke behandle øker sterkt risikoen for nye depresjoner i fremtiden. Kinesiologi er bare tull - også for depresjon. 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 7. mai 2008 Skrevet 7. mai 2008 En ubehandlet depresjon varer fra 4-8 mnd. Å ikke behandle øker sterkt risikoen for nye depresjoner i fremtiden. Kinesiologi er bare tull - også for depresjon. Hvordan kan du si det er tull for alle,når det hjelper for noen? 0 Siter
Hønemoren Skrevet 7. mai 2008 Skrevet 7. mai 2008 Jeg har ikke noe i mot alternativ behandling, men kinesiologi er det verste jeg har opplevd, bare noe tull, i hvertfall hun jeg var hos. 0 Siter
Gjest familie med deprimert Skrevet 8. mai 2008 Skrevet 8. mai 2008 En ubehandlet depresjon varer fra 4-8 mnd. Å ikke behandle øker sterkt risikoen for nye depresjoner i fremtiden. Kinesiologi er bare tull - også for depresjon. Hun er under behandling. Men jeg har også sagt at jeg tror kinesiologi er tull, men fikk veldig pepper for det av vedkommende som forslo det som behandling i tillegg. Takk for svar 0 Siter
Gjest familie med deprimert Skrevet 8. mai 2008 Skrevet 8. mai 2008 Jeg har ikke noe i mot alternativ behandling, men kinesiologi er det verste jeg har opplevd, bare noe tull, i hvertfall hun jeg var hos. Takk for svar. Jeg tror også nemlig kinesilogi ikke vil være til noe hjelp her. Hun er under behandling. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.