Gjest gjesp...zzzz Skrevet 7. mai 2008 Skrevet 7. mai 2008 Etter å ha brukt imovane nesten hver natt i over et år, ønsker jeg nå å slutte. Sluttet brått for tre døgn siden da jeg gikk tom for imovaner. Har sovd ca. 3-4 timer til sammen hver natt/morgen. Sovner gjerne fort, sover en times tid og bli liggende å slumre eller lys våken resten av natten, før jeg sover litt på morgenkvisten igjen. Selv om jeg sover dårlig, står jeg alltid opp tidlig uansett. Men når kan jeg forvente å få skikkelig kvalitetssøvn igjen? Går på remeron og cipralex samtidig, og det skal vel egentlig hjelpe på søvnen...har hatt år tidligere også, der jeg har greid å sove uten imovaner. Setter pris på svar :-) 0 Siter
Gjest Remlow Skrevet 8. mai 2008 Skrevet 8. mai 2008 Jeg er ikke noen ekspert på dette, men har sett andre skrive at det tar 1-2 uker før søvnen er som vanlig igjen. Du burde nok tatt 1/2 tablett noen netter for å gjøre overgangen litt mildere. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.